Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Har blødd i 1 uke nå med styrtblødninger og bare litt brunt "blod". Har også kommet blodklumper. Tok test hjemme som var positiv, men veeldig svak. Så kom en dag da jeg hadde forferdelig vondt i magen, 8 timer i strekk med kjempevondt. Tok test en dag etterpå det som var positiv men også kjeeeempe svak. I dag etter en uke har jeg verken vondt i magen og blødningen er nesten borte .. Flere som har har hatt en sånn helvetes uke? Har jeg mistet barnet? Skal til lege om noen dager men er ikke gøy å gå i uvisshet.
<3 Beibi i magen <3 Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 neji har ikke hatt de.. men hvor langt er du på vei?? vet de er en veninne av meg som har hatt de samme, hun hadde veldi vondt i magen i lengre tider, å hun blødde og de kom sånn lignendes "levrende" blod.. dvs: at blodet ser litt tørket ut. men alt var bra med barnet hennes.. nå har hun en frisk og flott gutt på 14 månder.. så snakk med legen din å vit de sikkert forstår du er bekymret, er ikke noe kjekt..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 har ei veninne som mista for ca 3 mnd siden. hun begynte å blø ganske godt og hadde store smerter, hun mista barnet. dette var i uke 8 av svangerskapet. men ta deg en tur til legen eller hør om du kan få tidlig ultralyd. håper på det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå