Mamma TB Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 ikke en god kombinasjon.men i januar e jeg invitert til en fest jeg har lyst å drikke litt siden d er da et år siden sist.vår lille vil da vre 3 mnd ca.hvordan forholde meg eller rettere sagt hvordan hadde du gjort det da i forhld til amming?
Expat Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Vel, man regner 2-3 timer per drink til man kan amme, og har du mer enn 2-4 drinker (litt individuelt) innabords på en gang så kan du få trøbbel med utdrivingsrefleksen, og det er ikke så kult om det kommer midt oppi 3mnd økeperioden. Pumpe i løpet av kvelden om du har mye da. Den melken kan høyst brukes som badetillegg, gies selvsagt ikke til små babyer.
Mamma TB Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 om det var deg og du skulle drikke en del...hva hadde du gjort?
ennaH Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Jeg vet ikke hva du legger i "litt". Men jeg synes det er uproblematisk å drikke ett glass vin og så amme etterpå, når babyen er så stor som tre måneder. Hadde jeg derimot drukket så mye at jeg kjente meg beruset, ville jeg gitt babyen min utpumpa morsmelk eller erstatning fram til jeg selv ble edru.
Mamma TB Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 samboeren e hjemme me na,eg har frøse ned 3 poser med melk,den ene på 150 og to andre på 160ml.hun er nå snart to mnd...vanskelig dette her vurdere om eg ska la ver å drikka.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Hadde helt klart latt vær å drikke æ da.. Men det e mæ. E ikke så glad i å drikke, og føler at æ helt fint kan ha det like flott på fest uten alkohol. Til min omgangskrets store fortvilelese!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå