Gå til innhold

noen fra bergen her med termin i august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurte på om det er noen i bergen/bergensområdet med termin i august, hadde vært greit å ha kontakt her , dele erfaringer å sånn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg

Jeg er fra Bergen og har termin 20.august

Skrevet

det er den 20 jeg og har termin, i allefall ut i fra den terminkalkulatoren som er på denne siden:) blir det ditt første barn?

Skrevet

nei ... har en jente på 4 år fra før ... hva med deg?

Skrevet

det blir min første:) gleder meg masse, er veldig spennende:) er du 71 modell?

Skrevet

ja ... det er jeg ... født i 1971 ...

Hvor gammel er du da?

Skrevet

er jo noen spennende uker fremover nå ... er så spent på om dette går bra ... håper i alle fall det ....

Skrevet

hei hei. jeg er fra Bergen:) jeg fant ut i går at eg er gravid:D skal ringe legen i dag så jeg vet ikke akkurat når jeg har termin men regner med det er i august en gang. jeg har regnet ut at jeg er litt over 3 uker på vei:)

Skrevet

ja da er vi to:) det går jo som oftest bra, men er allikevel bekymret hele tiden :( er formen din bra da?

Skrevet

tja ... både og ... mye kvalme ... kastet opp for første gang i går kveld ... har ikke så lyst på mat akkurat ... ellers er magen veldig oppblåst ... i forrige svangerskap gikk jeg til uke 20 før det begynte å bli så synlig ... men tror ikke det går så lang tid denne gang ...

Hvordan er formen din da?

Skrevet

HEI, er fra Bergen og har termin 14 august, kjempespennende og rart. Har allerede vært på UL og sett hjerte slå... (siden det er ett prøverørsforsøk) ett lite under. Min første graviditet, som eg håper skal gå bra, men tidlig enda og mye som kan skje.

Er glad når kroppen sier i fra med litt småkvalme og trøtthet, så eg føler at det er virkelig noe som skjer inne i magen!

Lykke til videre :-)

Skrevet

det er jo litt kjekt at det synes tidligere, er det ikke? jeg gleder meg til folk kan se det på meg :) formen er grei den, er ganske kvalm på ettermiddagen, er sulten hele tiden, men er ikke noe som frister så veldig, så jeg sitter for det meste og spiser kornmo:) ellers så har jeg ganske sterke smerter i magen som bekymrer meg litt, men har lest her inne at det er vanlig......

har du vært hos lege el jordmor?

jeg skal til legen den 7 og til jordmor 28 januar, gleder meg:)

Skrevet

Selvfølgelig er det kjekt at det synes ... men jeg hadde jo foretrukket at det ikke var synlig FØR jeg har vært til legen 8.januar ... da tar hun vel ultralyd og får sjekket at ALT er som det skal ...

Har du "mensmurringer" ennå?

Skrevet

Hei hei!

Er fra Bergen her og har termin 19 august ut i fra "kalkulatoren"

Dette blir min første hvis alt går bra:)

Skrevet

Har også smerter i magen som beskymrer meg...de fleste her snakker om smerter som kan ligne på menstruasjonsmerter. Men jeg har vont over hele magen:(

Nesten som når man har magesyken...

Skrevet

det er spennende dette her :) da skal du til lege dagen etter meg du da :) jeg var nettop på legevakten pga smertene, legen sa at alt så fint ut, og at smertene mest sannsynlig var kynnere, og at jeg ikke trengte å bekymre meg, men hun henvendte meg for sikkerhets skyld til en tidlig ul på haukeland. så nå er jeg lettet:)

Skrevet

gratulerer veldig masse..... så utrolig spennende da:) da er du litt sånn som meg, kjempe glad for symptomene, for da vet vi liksom at det "jobbes" der inne:) masse lykke til:)

Skrevet

så koselig da:) det går nok bra:) du har ikke vært hos lege enda? er formen din bra?

Skrevet

har vært en del på legevakten selv de andre gangene jeg har vært gravid ... og alle gangene ble jeg henvist til Haukeland.

Når skal du på Haukeland da?

Forresten synd at de ikke har UL på legevakten for å kunne sjekke at alt er ok der.

Skrevet

Har time til legen 3.januar:)

Gleder meg til det! Er min første så lurer jo veldig på om alt står bra til.

Formen er bra, men har vondt i magen meste parten av tiden. Ikke store smerter, men litt ubehag. Ikke bare i livmoren men over hele magen. Er ellers meget oppblåst! Er 28 år og dette blir min 1. hvis alt går bra:)

Du da? hvordan er formen din?

Er så glad jeg kan snakke om graviditeten min med andre som er i samme situasjon:) Mine nærmeste er nok dritt lei av maset mitt:)

Skrevet

Gratulerer ... da er det bare 1 dag i forskjell på oss ...

Skrevet

Så spennende ... regner med jeg får UL når jeg skal til legen 8.januar ... den er ikke like avansert som den de har på Haukeland ... men så lenge jeg ser hjertet banke, så er jeg fornøyd ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...