Gå til innhold

Da har jeg også testa positivt.

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker ;-)

Jeg har jo vært gravid flere ganger og har mistet, så jeg er naturlig nok skeptisk til dette, og tør vel ikke la jubelen gå helt i taket enda.

Går vel egentlig og venter på å begynne å blø..... Og jeg kjenner mye murringer, så jeg er vel forberedt på at dette kan gå rett vest igjen.

Nå har jeg holdt på med prøving i over 7 år, og nå håper jeg virkelig jeg kan få oppleve å bli mamma for 2 gang.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Skjønner godt hva du mener. Har selv mistet 3 ganger så je har vel egentlig ikke sluppet meg helt løs enda. Er i dag 15+5 og gleder meg veldig til den lille kan komme ut :-)

Det er helt vanlig å ha murriger. Det er livmoren som driver og strekker på seg. Den lille trenger masse plass fremover vet du :-)

Jeg og har vært prøver i en evighet. Sluttet på pillen i slutten av -99 så gleden over å skulle bli mamma ligger veldig og bobler!

Lykke til!

Annonse

Vi har jo slitt i 7 år, så dette er kjærkomment.

Desverre så ble jeg gravid under nedregulering i mars. Det gikk galt, og så gikk det galt etter positiv test nå i juni.

Med både sa og ma bak meg utenom disse 2 sa, så er ikke jeg helt sikker på at dette går så bra.

Jeg kommer meg liksom aldri i mål.........

Lurer på hva som feiler denne kroppen min egentlig.

Jeg er jo 4+4 i dag. Og det er en lang vei frem mot uke 40.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...