Gå til innhold

Da har jeg også testa positivt.

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da hører jeg vel til på denne siden, hvis spiren vil være hos meg denne gangen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Grattis :-) Og velkommen hit!

Skrevet

Takker ;-)

Jeg har jo vært gravid flere ganger og har mistet, så jeg er naturlig nok skeptisk til dette, og tør vel ikke la jubelen gå helt i taket enda.

Går vel egentlig og venter på å begynne å blø..... Og jeg kjenner mye murringer, så jeg er vel forberedt på at dette kan gå rett vest igjen.

Nå har jeg holdt på med prøving i over 7 år, og nå håper jeg virkelig jeg kan få oppleve å bli mamma for 2 gang.

Skrevet

Gratulerer :o)

Etter tre negative forsøk ble mitt største mareritt toalettbesøk...Krysser alt for at det skal lykkes for dere nå!!!

Skrevet

Skjønner godt hva du mener. Har selv mistet 3 ganger så je har vel egentlig ikke sluppet meg helt løs enda. Er i dag 15+5 og gleder meg veldig til den lille kan komme ut :-)

Det er helt vanlig å ha murriger. Det er livmoren som driver og strekker på seg. Den lille trenger masse plass fremover vet du :-)

Jeg og har vært prøver i en evighet. Sluttet på pillen i slutten av -99 så gleden over å skulle bli mamma ligger veldig og bobler!

Lykke til!

Skrevet

Vi har jo slitt i 7 år, så dette er kjærkomment.

Desverre så ble jeg gravid under nedregulering i mars. Det gikk galt, og så gikk det galt etter positiv test nå i juni.

Med både sa og ma bak meg utenom disse 2 sa, så er ikke jeg helt sikker på at dette går så bra.

Jeg kommer meg liksom aldri i mål.........

Lurer på hva som feiler denne kroppen min egentlig.

Jeg er jo 4+4 i dag. Og det er en lang vei frem mot uke 40.........

Skrevet

Gratulerer så mye!

Håper alt går bra denne gangen:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Skal krysse fingre for at alt går bra denne gangen.

Skrevet

Men har du fått utredning pga gjentatte aborter da?

Evt får du noen medisiner for å hjelpe kroppen til å beholde fosteret?

Har selv fått en diagnose så går på blodfortynnende og det ser ut til å hjelpe denne gangen :-)

Skrevet

Går på albyl -e nå, men det er ikke pga svangerskapet. Snakket med legene og jeg kunne bare fortsette med albyl-e ,sa de. Bare halvere dosen min.Max 80 mg i døgnet.

Virker som om det er albylen sin fortjeneste dette. Jeg vet jo at jeg har tykt blod, så det er vel en hjelpende hånd dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...