Gå til innhold

teutonia elegance

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har denne, og du får ihvertfall en vogn ikke alle andre har. Den er nydelig å se på, både som bag og sportsvogn.

Siden babyen ikke har kommet enda, har vi ikke prøvd den "live" enda, men den lover veldig bra.

God fjæring, uten å være for duvete. God plass i bagen er det også, uten at den blir så stor og ruvende som Simo vognene er.

Jeg er ganske lav, og da er det så godt å kunne se over kalesjen, synes jeg. Det klarte jeg ikke på simo bagvogna vi hadde til førstemann.

Jeg kjøpte en veldig pent brukt modell på Finn tidlig i vår. Det var før jeg i det hele tatt ble gravid, bare måtte ha den siden den var så nydelig.

Det er en 2005 modell som jeg betalte 2500 kr for - da var sportsdelen ikke pakket ut engang. Jeg har søkt etter samme modell etterpå, men ikke funnet en eneste tilsalgs.

Gøy med en litt "skelden" vogn.

Men de har den på Reflex, og den koster ca 7000 kr, som duo vogn.

Dersom du er lav, er den perfekt. En "stor" og ordentlig vogn, samtidig som den er klassisk og pen uten å være ruvende.

Jeg forsvinner helt bak simo og emmaljunga vognene....

Anbefaler det helt klart å sjekke den ut live på Reflex, eller andre butikker som har den. Om de ikke har den utstilt kan de nok skaffe den ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...