Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Del Skrevet 26. desember 2007 God jul alle sammen:-) Er det noen som kan hjelpe meg? :-) Vi har vært sammen i 1 1/2 år. Sexen er bare helt hærlig må jeg si, har alldri følt det slik. Jeg er 34 år og har flere barn, så graviditeten er ikke noe nytt, men dette er. Det var vel hver dag/kveld i det første halvåret, men det dabber jo av, men ikke til meg. Jeg vil bare ha mere og mere. Den indre følelsen bare av å se ham i øynene når vi holder på, er bare helt utrolig, kunne ikke tro det gikk ann. Jeg hadde blødning i uke 6 (etter samleie) var på 2 ultralyder etter det, men ingen fare. Har vært på flere ultralyder, men ingen ting som tyder på fare. Føler han ikke har lyst på meg, men det benekter han.Vi snakker om alt, men føler nå at jeg sier det samme om og om igjen. Har et sånn behov for nærhet at det verker i kroppen:-( De fleste mister lysten når de går gravid, men ikke jeg denne gangen nei. Vi har vel ligget sammen 7-8 ganger siden 3 sept:-( Dette er det følelsesmessige til meg under dette svangerskapet. Er det noen som har noe forslag eller råd til meg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136368273-n%C3%A6rhet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #2 Del Skrevet 28. desember 2007 Ser på debatter på andre forum her at det er veldig vanlig at mange menn ikke føler for å ha så mye sex i svangerskapet fordi babyen "er i veien" og de er redde for å skade den- helt vanlig problemstilling. Men blir selvsagt vanskelig for deg når du vil ha mer nærhet enn noen gang.. Men dere kan jo ha nærhet på andre måter enn v samleie hvis det er det han synes er "skummelt".. Snakk med ham! Spør ham hva han tenker om det og hvorfor det har vært så lite nærhet i det siste. Kan jo være andre ting som plager ham også. Jeg har også veldig mye lyst under sv.skapet men samboeen min syns det er helt topp. Men man må gi og ta litt- hvis du forklarer ham hvor viktig nærhet og bekreftelse er for dge nå, bør han jobbe med seg selv for å hjelpe deg. Og hvis han føler han ikke har så lyst på mye nærhet må du også respektere det- møt hverandre på halvveien! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136368273-n%C3%A6rhet/#findComment-136379900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #3 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei. Har snakket om dette flere ganger, men føler at han ikke forstår hva jeg mener:-( Vi koser mye ellers, med å ligge inntil i sengen i sofaen og ellers også. Men ikke den andre delen:-( Han reagerer med sinne på en måte, får det til at det jeg føler er galt og min feil:-( Har bestandig et problem med å få den stor orgasmen, men ikke så stort et problem med han nei:-) Det er helt ubeskrivelig:-) :-) Så han spør hva han kan gjør med det da? Vi damer trenger litt mere hjelp, og det har jeg prøvd å forklart. Det er bare han som får det, de gangene vi gjør det, og det er frustrerende når det blir så sjelden:-( Har snakket med legen og det er ingen fare, vi har snakket om det også. De andre barna mine har jeg med en annen, og han la ikke skul på at store eller gravide kvinnfolk likte han ikke! Så den følelsen jeg hadde da, begynner å ta meg nå. Føler meg stor og ikke atraktiv som kjæreste lenger :-(:-(:-( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136368273-n%C3%A6rhet/#findComment-136403202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå