Gå til innhold

Noen som kan trøste meg litt?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sterk mistanke om at jeg er gravid. Tre dager over, vondt i magen, slim. Veldig lyst til å klare dette...men er veldig redd. Jeg har gått på flere medisiner,sovetabletter, paralginforte, lyrica, antideprisiv. Redd jeg har skada fosteret. Hvis jeg er gravid, er jeg kun 2 uker på vei. Er det ikke noe som henter at de første ukene ikke barn og mor har de samme blodbanene? noe som kan trøste meg litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann.

Dette er nok kun legen din som kan gi deg noe svar.

Men du deler ikke blodomløp med barnet før i uke 5.

Tror du skal prøve å samle deg, slappe av å tenke at det går bra, snakk med legen din i morgen når det er hverdag igjen og fortell hva du tenker og føler=)

Masse lykke til!!=)

Skrevet

jeg tror også at d går bra.hvis du har en dugenes lege så hjelper han deg til riktig med. jeg har en veninne som gikk på antidep. hele svangerskapet. å d gikk bra. men d er så klart best om du klarer å gå uten noe med. :)

Skrevet

Det er jo slik at mor og foster ikke deler blodomløp i begynnelsen,slik er naturen innrettet for å beskytte barnet og det er jo helt fantastisk!!

Ikke bekymre deg,det går helt sikkert fint:)

Selv både røyket og festet jeg mye og tok antidepressiva når jeg fant ut at jeg var gravid med mitt første barn og han kom ut helt sunn og frisk og er særdeles oppegående!! Han var ønsket,men kom noen mnd før vi hadde tenkt! Jeg kan ikke tenke på om dette har skadet han på noe vis,for da blir jeg bare helt gal! Jeg sluttet naturligvis med alt sammen når jeg oppdaget graviditeten og har ikke tatt medisiner siden:)

Det å få barn er en ren lykkepille i seg selv for meg og nå gleder vi oss til nr.2 om 8 mnd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...