Gå til innhold

Hadde nettopp en styrtblødning. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å tenke positivt, men jeg klarer ikke å la være å grine. Ser nesten ikke hva jeg skriver.

Har hatt sa i okt og nov. Denne gangen SKAL det gå bra.

Er 5+6 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde og en styrtblødning i uke 9. Det kom masse blod, jeg satt bare på huk og det rant.Det stoppet fort opp så kom det bare litt brunt (gammelt blod utover natta og neste dag) Jeg var sikker på at det hadde gått galt, men der tok jeg feil! Er nå 13+5 og har ikke blødd mer siden. Gyn kunne ikke si noe om hvorfor jeg hadde blødd men mest sannsynlig var det et sprengt blodkar. Gyn sa til meg at det ofte gikk bra om man hadde en styrtblødning.

Jeg mistet en gang i uke 6 da kom det først litt brunt så litt mer blod etterhvert og jeg blødde mer enn en vanlig mens i en uke med endel smerter.

Har det stoppet å blø? Kom det masse på kort tid uten forvarsel?

Jeg hadde tatt meg en tur på legevakta og fått UL på sykehuset, det er jo forferdelig å gå å lure.

Skal krysse fingrene for at det går bra!!!

Klem

Skrevet

Har pratet med sykehuset. Jeg skulle ringe tilbake om 1 time hvis det ikke gav seg.

Ser ut som det har gitt seg. Det kom plutselig uten forvarsel. Kjente at det bare rant, og måtte forte meg på do.

De andre gangene jeg har mistet, så har det små blødd i noen dager før jeg mistet. Da var det litt brunt,litt frisk, litt med klumper osv.

Nå kom det masse friskt blod, uten klumper.

Skrevet

Godt mulig det bare er en blodåre som har sprukket siden magen har vokst litt (strukket seg). Så lenge du ikke har smerter i magen behøver det ikke å bety at du har mistet. Det skjedde meg når jeg var gravid førte gang og har nå en nydelig gutt på 1 år.

Skrevet

Høres akkuratt ut som slik blødning jeg hadde. Det er mye større blodgjennomstrømning " oppi der" når en er gravid og blodkarene er ganskje skjøre. Jeg tror det var et hosteanfall som utløste blødningen hos meg.

Har god tro på at dette er en ufarlig blødning, skal iallefall krysse alt jeg har for at det går bra. Får du komme til ultralyd? Jeg hadde krevet det, du kan jo ikke gå å lure!

Si ifra hvordan det går da!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...