Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 fikk ei tulle for 6mnd siden, og begynte med cerazette 6 uker etter fødsel. hadde litt småblødninger, men den siste månedene synes jeg at jeg har blødd veldig mye. begynner med brun utflod noen dager før mensen kanskje en uke, og så blør jeg ordentlig i 3 dager deretter har jeg hatt mørk brun utflod i over en uke etterpå..dette er vel ikke normalt vel? Noen som har vært borte i det samme?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Det kan ha med hormoner å gjøre. Pilla er jo full av hormoner.
baby nr 3 på vei! Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 samme her..begynte også på cerazette etter 6 ukerskontrollen, og har nesten blødd siden da. har nå ei jente på 7 1/2 mnd. tok en liten pause på en mnd med pillene, da blødde jeg ikke i det hele tatt..tror jeg skal slutte på de igjen, begynner å bli litt lei. begynner heller på skikkelige p-piller eller annen prevansjon når jeg er ferdig med amming. Helsesøster sa at det var helt normalt å blø mye av pillen..noen er heldig å blør ikke i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå