Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Disse 2 står høyest på lista. Under dem kommer Charleen, Lynette og Aminda. Hva syns dere og hva assosierer dere navnene med.
lip smacker Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Adelin er kjempe fint! Jeanine er ikke fint. Charleen er fint på en amerikansk countrystjerne;-) Lynette er ok,hvis du er en frustrert frue;-) Aminda er Amanda med en skrivefeil.. Så jeg synest Adelin er det desidert fineste,men selvfølgelig:Det er en smakssak!
ma-85 Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Vi har i alle fall veldig ulik navnesmak. Synes alle navnene var litt vel amerikanske.... Ville i så fall tatt Adelin, om jeg måtte velge. De andre var fæle...
Vannmann35 Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Hmmm... Her synes jeg faktisk at alle navnene var like harry og klissete - beklager! Det finnes så utrolig mange andre fine internasjonale navn å velge mellom. Dersom jeg måtte velge ett av disse ville det blitt Lynette.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Ingen av dem, for å være helt ærlig. Men Adelin var det som var minst fælt. Litt jålete, amerikaniserte navn etter min mening, og assosierer det med en litt for ung mamma med dårlig smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå