Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hvordan forteller du noen at du elsker dem, når de ikke vil ha kontakt me deg? Jelg tror aldri jeg fikk fortalt ham det før han plutselig sa til meg jeg ikke skulle kontakte han.. vett ikke om han mener det for godt eller om det bare er for en periode.. men... vi har da vært sånn i kanskje 6 år... han har alltid liksom vært der for meg.. samme om jeg hadde en slem type eller hva.. Jeg kunne komme til han når jeg ville... Kanskje han en dag våknet å var lei over å vere min reserve? Jeg planlegger å gi ham tid.. for å så kanskje snakke til ham igjen..? De sier jo vi drømmer om det som ligger i underbevisstheten... Jeg drømmer om han nesten hver natt... drømmer om når vi var små.. når vi gikk i klasse... når jeg så ham hver dag.. Det er rart... hvordan du plutselig finner ut etter mange år at han er det ene å alene.. Nå er jeg gravid med en liten jente , termin om ca 1 mnd... så hvorfor han skulle snu om å ville være en reservefar.. det kan jeg ikke forstå.... å det tror jeg sikkert aldri skjer.. Kanskje jeg såret ham da jeg ble gravid me en annen.. som senere dumpet meg å barnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå