Gå til innhold

Flere som ikke har symptomer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eneste jeg har er uteblitt mens, litt ømme bryster og fem positive tester! Ellers i kjempe fin form. Er redd der bare er innbilning, men de fem testene er tatt over 1,5 uke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg er 5+5!

Skrevet

HEi!

Jeg er 5+5 jeg også, og har nesten ingen symptomer!!

Blir nesten litt bekymret, jeg. Hadde lite symptomer ved i hvert fall 1.sv.skap også, men likevel. Jeg får vel tidlig ul pga at vi mistet sent sist. Håper de ser at det virkelig er noe der, og ikke noe som ikke har utviklet seg.

Jeg tok også 5 pos tester + CB digital. Blir vel aldri bekymringsfri her inne.

Hold meg oppdatert om symptomene dine , da!!

Skrevet

Hei! Ingen symptomer her heller..er 6+ 2 i dag.. fire positive tester, inkludert den ene hos legen. Så jeg er gravid! Det bare kjennes ikke sånn ut. Er litt trøtt, men jobber utrolig mye for tiden, så er vel igrunn helt naturlig. Ikke ømme pupper, ingen kvalme..argh!! Lyst å være litt kvalm jeg også!!! Hehe.. luksusproblem dette!

Skrevet

Så deilig å høre at det er flere av oss her inne.

Hvis jeg får bekreftet at alt står bra til der inne, så skal jeg være sjeleglad for å slippe kvalme. Har tre barn fra før, og jobber fulltid som lærer.

vil bare slippe denne usikkerheten.

Skrevet

Og jeg er 11+0 og har nesten ikke merket at jeg er gravid så langt! Så vi er sikkert helt normale. Leste et sted at ca 75-80 % av alle gravide blir kvalme. Så noen må jo være de resterende 20-25% også? Jeg er en av dem i allefall. Har vært matlei i uke 6-8, men IKKE kvalm.

Skrevet

bank i bordet sier jeg bare.. :) jeg er 7+3 å har ikke hatt noen symptomer synes dette var veldig rart,,,, meeeen i dag har jeg ligget hele dagen og kvalm/vondt i hodet og trøtt.. håper dette gir seg rimelig raskt.. trivdes bedre uten symptomer :) lykke til videre jenter :)

Skrevet

jeg hadde det sånn med mine to første svangerskap..som nå er to jneter på 6 og 8 år :D

Var bare litt svimmel på jobben for jeg stod så lenge om gangen..men ellers bare litt ømme bryst..

Så har ingenting å si :) bare være glad til

Denne gange kjenner jeg mye mere symptom t.o.m kvalm inni mellom :(

Skrevet

Hei igjen!

Hvordan er formen din?:) Jeg er fortsatt av de med lite symptomer, kanskje begynt å bli litt oftere sulten?!?;) Fortere sliten på jobben....ellers er jeg vel heldig som slipper å være dårlig forstår jeg på andre her inne som faktisk er dårlige...

Har ikke bestil time hos legen enda, har du? Mistet den først jeg var på vei med veldig tidlig, men hadde allerede bestilt og var så kjedelig å måtte avbestille den!:( Derfor tenker jeg kanskje at jeg skal vente noen (laaaange) uker til (hvis jeg klarer)! Elller kanskje jeg bare skal ringe på nyåret likevel...er jo 7 uker på vei da! Ka du trur ;D

Klem;)

Skrevet

Godt å høre det er flere enn meg :) Kun trøtt og ømme pupper hos meg, og er 6+5 i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...