Gå til innhold

Gleder meg til å ligge på magen igjen!


Rebekka og tre vidundere

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bare fem uker igjen til termin. Formen min er ganske bra, men jeg savner så veldig å ligge på magen... Prøver å ligge sånn halvveis på magen hver kveld, men lillegutt inni er ikke helt fornøyd med mor når hun gjør det:-)

Savner dere også mageleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal bli deilig å ligge på magen igjen!! Savnet det i de 2 andre svangerskapene mine også. Men ble nok litt skuffet pga puppene var jo litt i veien, men det er deilig å kunne ha valget i hvertfall. Ser fram til å holde det lille nurket i armene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja, gleder meg til det! Gleder meg også veldig til å kunne bøye meg fremover når jeg spiser og sånn uten å få protester i form av en fot i ribbena:)

 

Å, så jeg gleder meg til å møte jenta mi! Kan nesten ikke tro at det er sant at jeg skal føde, akkurat nå føles det ut som at jeg kommer til å være høygravid i all evighet, og aldri føde, men det skjer vel til slutt...36+5 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 2 i maven kan du tro jeg gleder meg til å få de ut å ligge i min favoritt stilling på maven. Nå er alt vondt. Men bare 6 dager til fødsel. Hurra ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke å sove på magen, men gleder meg til å kunne legge meg oppå samboer å kose ordentlig med han:) Det blir litt mye mage imellom nå. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...