Cala75 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Vi begynte å prøve på andremann i april og først nå klaffa det. Har termin 2. september. Da er jenta vår 4,5 år gammel. Har lyst å fortelle det til hele verden! Men vil vente til det har gått 3 mnd før jeg forteller det til jenta vår.
trillemamma Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer. :-) Også et lite tips. Vi fortalte det først til storebror, også til familie og venner, så han skulle få slippe å høre nyheten av andre.
Smilemia Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Hei og gratulerer så masse. Jeg har også nettopp funnet ut at vi er gravid med andremann. Tror jeg har termin ca 1.sept :-) Blir stas! Vi skal også prøve å vente med å si det til det har gått 3 måneder. Jeg synes faktisk det er mye lettere nå enn det var med første.. Hadde du et greit svangerskap med jenta di?
snæparguri Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 gratulere. vi også fikk positiv test i desember, etter 8 mnd med prøving. har ei jente som blir 3år i januar, men hun får ikke vite d før magen kommer å d blir litt enklere å forstå.har en stedatter på 10 år også. moren hennes har termin 3 mnd før meg så vi venter lengst mulig før vi forteller d til henne. hvis d skulle skje noe så blir d litt sårt for oss å se hennes unge når vi skulle hatt en vi også. men vi får håpe at d ikke skjer noe.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer!! Her vet snuppa på 2 år at det er baby i magen til mamma. Og allerede så har det skjedd et par ganger at hun kommer å legger handa på magen og nusser :-) Søte go`jenta til mamma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå