Gå til innhold

Tok positiv test i dag. Endelig etter 8 måneder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi begynte å prøve på andremann i april og først nå klaffa det. Har termin 2. september. Da er jenta vår 4,5 år gammel.

Har lyst å fortelle det til hele verden! Men vil vente til det har gått 3 mnd før jeg forteller det til jenta vår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. :-)

Også et lite tips.

Vi fortalte det først til storebror, også til familie og venner, så han skulle få slippe å høre nyheten av andre.

Skrevet

Hei og gratulerer så masse. Jeg har også nettopp funnet ut at vi er gravid med andremann. Tror jeg har termin ca 1.sept :-) Blir stas!

Vi skal også prøve å vente med å si det til det har gått 3 måneder. Jeg synes faktisk det er mye lettere nå enn det var med første..

Hadde du et greit svangerskap med jenta di?

Skrevet

gratulere. vi også fikk positiv test i desember, etter 8 mnd med prøving. har ei jente som blir 3år i januar, men hun får ikke vite d før magen kommer å d blir litt enklere å forstå.har en stedatter på 10 år også. moren hennes har termin 3 mnd før meg så vi venter lengst mulig før vi forteller d til henne. hvis d skulle skje noe så blir d litt sårt for oss å se hennes unge når vi skulle hatt en vi også. men vi får håpe at d ikke skjer noe.

Skrevet

Gratulerer!!

Her vet snuppa på 2 år at det er baby i magen til mamma. Og allerede så har det skjedd et par ganger at hun kommer å legger handa på magen og nusser :-) Søte go`jenta til mamma!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...