Gå til innhold

midje og vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

personelig bryr jeg meg ikke så mye om hva jeg veier... men hvordaqn jeg ser ut. man skal jo ikke slanke seg bevist på 12 mnd,(vist man ammer) etter fødsel. MEN. jeg er gått ned i vekt. og midje.. men hoftene er breiere.. er dette slik som og trekker seg tilbake?? tror jeg har spurt før men husker ikk ehva jeg fikk til svar,.. eller så har jeg bare tenkt at jeg har spurt.. hehe.. ammetåke=P god jul=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmn lurer egentlig på det samme, men tror trening hjelper. skal begynne over nyttår for da er prinsen min 6 uker:) og da kan mann vell begynne å trene?

Skrevet

jepp=) selv om jeg har trent litt innimellom helt siden fødselen da.. menmen.. fått meg stepp maskin til jul.. hehe..=D

Skrevet

Jeg er mor til 2 nå. og opplevde at etter første fødel ble jeg noe bredere over hoftene selv om jeg gikk ned til orginalvekt igjenn. Nå etter andre fødsel er det ingen forandring. Bekkenet blir jo utvidet etter fødsel, vet ikkje om det kan ligge noe der???

Skrevet

Nærmer meg sakte men sikkert den gamle kroppen,men mener de hoftene ikke var så brede før... hmmm Det er vel noe av det som følger med å føde et barn :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...