etnurktil Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Dette er bare helt utrolig.vet ikke om jeg skal le eller grine (gjør begge deler) Har en liten gutt og ei lita jente født 3.juni 2006,og en gutt på 11.i går på selveste julaften,meldte det seg nok et nurk til.Er ikke mer en 5 uker på vei.Noen som har opplevd lignende? Får helt vondt når jeg tenker på hvor lenge mange strever,og her sitter jeg.......35 år,lykkelig gift,med forliten bil,lite hus og ingen overskudd .....
har4barn Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer! Jeg har unger det er 2 år i mellom, og til din "trøst", så er det utrolig mye som skjer mellom 1 1/2 år og 2 år. De blir mye mer selvstendige. Dette går bra!!! Lykke til!!
Dizzie_mortil3 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Det går bra! Jeg har en venninne som har tvillinger som var 1,5 år da 3.barn kom til verden. De bor i relativt liten leilighet, alle barna sover på samme rom, det går strålende. Slitsomt selvsagt men overkommelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå