Gå til innhold

hjelp!har tvillinger på 1,5år,og gravid igjen...

etnurktil

Anbefalte innlegg

Kjære vene,har tvillinger født 3.juni 2006,og en herlig gutt på elleve,og i går,på selveste julaften testet jeg posetivt.......vet ikke om jeg skal le eller grine.Er det noen her som har opplevd det samme?jeg er lykkelig gift,og er 35 år.Trøtt som en dupp,men får ikke sove.Tusen tanker!

Fortsetter under...

ups! Blir tett,ja. Men husk at den mest slitsomme alderen er rundt 1.5 år så det blir jo bedre til babyen kommer. Slapp av. Med 3 barn fikser du et til. Har hørt at mødre med fler enn 3 barn får ekstra med overskudd. ;D Håper det stemmer. ;D

Masse lykke til ;D

oj.. kommer sikkert til å gå kjempe bra det. Klart det blir slitsomt, men tenk så moro. men er vel ikke å håper at du får nye tvillinger.. stå på.. forhåpentligvis får du ett lettere svangerskap nå enn da du fikk tvillinger.. hvordan er hverdagen med de da??

Hei, etnurktil!

Jeg ble også gravid da mitt andre barn var 1,5 år - mitt første 16... Har nylig fått bekreftet at vi venter tvillinger... Får virkelig håpe at hun som sa at mødre med 3 barn eller flere får mer energi :)

For det føles ikke sånn nå!

Dessuten er det mange praktiske utfordringer for oss med såpass stor familie... Hva gjør dere med bil f.eks?

Alt føles helt fjernt.......går bare rundt i min egen lille verden,med tusen tanker.klarer ikke skjønne det enda.....har ingen tegn til graid,bortsett fra posetiv test.Sist var jeg umennesklig kvalm i 7 mnd.ikke noe å lengte etter,men skulle gjerne fått et snev,så hadde jeg kanskje skjønt det:) Håper på en prat med legen i morgen.dagene her går i ett,men det er mest kos.Unner alle tvillinger,det er helt fantastisk!men......nå blir det andre boller:)) Bil?haha,den må byttes,det er alt jeg vet,pluss huset.hvor langt er du på vei,og hvor store er de andre nå?

Gratulerer med ny graviditet!

Sjønner at du er litt overveldet akkurat nå! Men, alt handler jo om innstilling, så når (ikke hvis :o) du klarer å se det positive i det, så går nok dette bra.

Vi har en gutt på 5 fra før og venter tvillinger i mai. Jeg hadde planlagt tre tette barn, jeg, men slik skulle det ikke gå for oss. Jeg er av den formening at det er like greit å få dem tett, slik at de blir relativt like i alder. Det kommer til å bli utfordringer for oss også etterhvert, f.eks å finne ferieaktiviteter som passer til en gutt på 10 og tvillinger på 4 ;o)

Lykke til!

Annonse

Hei et nurk til!

Jeg trodde jeg hadde svart på denne... og så hadde brukeren min "tima ut" og meldinga ikke lagra.. Jeg er 16 uker på vei nå - føler meg hvertfall halvveis siden jeg har vært "veldig gravid" lenge - kvalm og mange stikning/strekning ol i kroppen.

Hus bytta vi heldigvis før nr 2 kom i 2005, eldstemann har fylt 16 - antar han flytter ut før tvillingene krever alt for stor plass :-)) Så det er egentlig bil som er litt utfordringen... vi er litt usikker på hva vi skal gjøre med det. Men - heldigvis har vi husrom. Hadde ikke maktet å flytte nå.

Lykke t!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...