DoubleTrouble Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Hei! Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en slik? Har en sønn på 8 mnd som nesten hver natt havner langt under dyna. Er litt redd for kvelning. Har funnet poser uten stropper men jeg vil ha med. Noen som har erfaringer med slike poser?
mammatilsommeren Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Barnas hus har hatt disse, men de var ganske tomme nå før jul. damen sa de kommer inn igjen etter nyttår. Og disse kan brukes opp til 2 år.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Jeg kjøpte på babyshop. Den kan brukes fra 6 mnd. Vi brukte den i noen måneder på datteren vår for hun drev og turnet i senga og havnet som regel på magen. Så for en stund så var det en betryggelse å vite at hun ikke klarte det. Men til slutt så snudde hun seg inni poses så da fikk hun bare ligge som hun ville. Da var hun blitt såpass stor at jeg følte det ikke var noen fare med at hun lå på magen. Men greit i en periode syns jeg i hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå