Gå til innhold

Hva synes dere? (slarvete svigerforeldre) Samme som 1.trimester.

Anbefalte innlegg

Innom en kjapp tur midt i selveste høytiden. Er så irritert nå. V fortalte nyheten til svigers i helga og ba de holde kjeft i noen uker til. I dag fikk jeg vite at de har fortalt det til flere vennepar uten å konferere med oss først. Blir så utrolig irritert. Jada, jeg skjønner at de er i skyene og alt det der, og dette går helt sikkert bra, men synes de bør holde hva de lover. Det handler tross alt om tillit og respekt? Hva synes dere? Noen som har gjort seg liknende erfaringer? PS! Er godt i gang med uke 10.

Fortsetter under...

Har vart med om det samma på både släkt och vänner sidan. Otroligt irriterande.Först och främst så vill man att det ska gå fulla12 uker innanfolk man inte känner gott behöver veta det. Sen tycker jag att det faktiskt kan vara hyggelig at få berätta en sådan nyhet själv. Men men...det äralltid folk som inte kan hålla tätt...och nuhar vi fått "sållat" utde vi inte kan stola på:)

Dette synes jeg er veldig dårlig gjort uansett hvem som hadde gjort det. Jeg har selv slarvete svigerforeldre, så de fikk vite det først nå i julen (12 uker på vei). Dette fordi jeg mistenkte at de ville si det til noen, men det har de faktisk ikkje gjort, ennå.... Ikke så farlig lengre om de sprekker siden jeg mest sansynlig må fortelle det til de jeg jobber sammen med etter nyttår. De har begynt å lure..

Dilemmaet er vel bare at vi som svigerbarn ikke kan si at vi er veldig skuffet av at de fortalte det videre, det hadde ikke jeg sett på som en lett oppgave i alle fall.

Prøv å ikke heng deg opp i det og nyt julen, graviditeten og alt det gode. Og ha denne lærdommen til neste gang. :)

Dette høres kjent ut! Vi fortalte det til foreldre og min bestemor i julen, men tydelig beskjed om at vi holder det sånn foreløpig, og at "resten" kan få vite det senere. Jeg må jo si at overraskelsen var stor da det tikket inn sms fra kusinen min med gratulerer! Jeg synes det var dårlig gjort å ikke klare å holde på en hemmelighet. Nå er det ikke så lenge til vi ville ha sagt det til andre, men det er noe med å la oss fortelle det selv.

Huff, hadde blitt kjempefornaermet og litt saaret, det ville jeg fortalt dem ogsaa, uten aa bli forbannet. Bare si at det saaret litt, siden dere ikke selv ville fortelle det saa tidlig, bare glede DEM tidlig..... Det er noe med den der foreldregenerasjoenen er det ikke? Shame on them....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...