Gå til innhold

Noen gravide etter icsi her...??

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er seks dager siden innsetting og en uke til den avgjørende dagen...

Men ingen symptomer annet enn strekkninger og knytinger nede over skambenet... men fikk vite det er nok at alt de har "styrt" med oppi der.

Litt trett for tiden, og utålmodig....I dag er det 10 døgn siden el sprøta ble satt så da er vel faren for falsk pos test over??

Noen som var gravide uten symptomer og hvor tidlig testet dere pos?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg er gravid etter IVF. Tok test på rugedag 13 som viste svakt positivt resultat. Hadde akkurat samme symptomene som ved negativt forsøk, hadde i tillegg begynt å blø på rugedag 10 så skulle ta en test bare for å bekrefte at den var negativ.

Tror ikke jeg villet tatt en positiv test så tidlig for god fisk, ta en ny test om 2 dager og se hvilket resultat du får da. Krysser fingrene for at testen viser riktig resultat!

Skrevet

Jeg er gravid etter icsi, satt inn 2 egg, testet pos. på rugedag 9 (rd 1=innsettningsdagen) Hadde så og si ingen symptomer, kunn svake murringer i korsryggen. Er nå 15 uker på vei, med 1.

Lykke til videre

Skrevet

vår74

Okay da er dette min rd 8 det egentlig, men det er så stor forskjell på hva en mener er dag en.. Jeg mener det er den dagen det blir satt inn, som deg=)

Så da har jeg svak positiv på rugedag 8 og tar en ny i morgen for å se hvordan den ser ut=)

Men når du satt inn to men bare ene som sitter, hvordan kommer det andre seg ut liksom? Gjennom en blødning eller?

Skrevet

Ja, da har jeg to nye pos tester fra i dag=) Jippi!!!=)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Grattis :-)

Da er det litt tryggere resultat!

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...