Gå til innhold

Noen som er kommet like langt og merker noe?

Anbefalte innlegg

I dag er det 6 dager siden innsetting og en uke til testing.

Ingen symptomer, mens murringer som kommer og går, men er mer "var" for strekninger/stikkinger nedentil.... Når jeg nyser, hoster strekker meg så "river" det rett over skambenet...noe trøtt og, men tørr ikke tro noenting...

Andre??

Fortsetter under...

Da jeg ble gravid sist, merket jeg også at det strakk i livmoren liksom, og det var super tidlig i svangerskapet. Var vel ikke lenger enn 7-8-9 rugedagen, og jeg var gravid med 2 stk.

Denne gang er jeg på rugedag 9 i dag, og merker nesten ingenting.

Men jeg må jo håpe. masse lykke til

er på rugedag 8 idag jeg, det jeg kjenner mest av alt er MURRING, er såååå deppa nå, kjennes ut som om mensen skal komme når som helst. helt forferdelig. har kjent stikking i livmorområdet fra dag 4 ca, kjenner det litt innimellom nå og. er litt kvalm, men det har vel sammenheng med murringen. . .

eifos=)

Jeg (som viser på nicket) fikk satt inn to.. har merket dette siden lille, julaften. Dvs... dag 5 etter innkommne egg.

Tenk om det er to.. hehe=)

Håper på en vertfall.

gig84.

Jeg er på rugedag 6 om dag 1 er dagen etter innsetting, og har kjent det i 2-3 dager nå... Håper for oss, kommer nok til å starte testingen snart ja..=)

hadde vært helt topp med to, når en har strevd så med å få det til, så hadde det ikke gjort noe med to, men eg jubler uansett, bare jeg hadde fått en positiv test. tenker å starte testingen imorgen på rugedag 10, dersom jeg ikke har begynt å spotte/ blø før det da.

Annonse

Heisann!

Jeg er på juleferie og har derfor vært litt fraværende i det siste....Høres ut som det går bra med dere. Høres ut som symptomer som går rette veien:) Jeg, derimot, er overbevist om at jeg ikke er gravid. Ikke et eneste lite symptom, kun litt humørsvingninger;) Uff...vet nesten ikke om jeg orker tanken på flere forsøk for øyeblikket.

Men får vel prøve å leve i håpet en stund ennå...er jo bare på rugedag 7.

Skal tenke på deg og krysse fingrene for testingen i morgen, gig84!!

hei venter7. jeg var veldig negativ igår, var sikker på at mensen skulle komme, da jeg hadde skikkelig mensmurring. har litt mensmurring idag også, men det er visst et symptom for mange, inkludert meg:)

vet så godt hvordan du har det, jeg tenkte og slik i går og forgårs, tenkte at jeg ikke orket å gå rett på et nytt forsøk, var seriøst helt deppa igår, låg på sofaen å grein. tok ikke folsyre eller progestan pillene igår, da jeg var sikker på at det ikke hadde gått. men så feil kan en ta. håper du også får deg en positiv overaskelse om noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...