Marius og Jonas! Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Gullet mitt får NAN 2, som er tilsatt både omega 3 og vitamin D. Trenger han fremdeles å få tran da......?
rødhette* Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Mener det... Vi har iallfall gitt d-vitamindråper hele tiden, i tillegg til at han kun får nan. Nå drikker han ikke mye nan om dagen, så nå får han iallfall ikke i seg nok d-vitamin.
~Maja Mor~ Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Blir ikke dette smør på flesk? D vitamin (og sikkert alle vitaminer) skal man jo ikke ha for mye av... Ville uansett spurt en fagperson om dette. Jeg hadde ikke supplert det med tran.
Stor_smil Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Hm.. jeg tror enten jeg hadde forhørt meg med helsesøster, er prøvd å beregne hvor mye omega3 og d-vit han får i seg via NAN 2 i forhold til anbefalt dagdose.
Bonusmamma13 Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 I følge helsesøster vi går til så skal man gi tran uansett...
Trollemor og snuppa! Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Det er for lite D-vitamin i NAN! Vi ga NAN til jenta vår og ga tran i tillegg... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå