Gå til innhold

ultralyd når jeg er i over uke 20?er d vanlig?

Anbefalte innlegg

heisann..jeg venter nummer to den 18 juni..er nå i uke 16 å har fått ultralyd time den 31 januar..er ikke d litt seint?trodde ultralyden skulle være før uke 20 for å få best mulig resultat..er d noen som vet dette?er litt fortvilet!!:(

bør jeg ringe å kreve time før?

Fortsetter under...

Du er 20+3 når du skal på UL, og det er forsåvidt ikke noe galt i det. Sannsynligvis har ikke sykehuset hatt mulighet til å ta deg inn tidligere, og det er kun snakk om 3 dager "for mye" i forhold til at man vanligvis tar UL mellom 16. og 20. uke. Tidspunktet er ikke fordi man skal få best mulig resultat, men fordi i mellom disse ukene er fostre likest i utvikling/størrelse. Så tre dager fra eller til spiller nok heller liten rolle. Det går nok fint!

Gjest mamma'n t go'gutten+junispire

Jeg fikk så seint som i slutten av uke 20 med nr 1 også viste det seg i følge UL-termin at jeg var i slutten av uke 21! Men det var i grunn like greit det, de ser jo mer jo større de er;) Nå skal jeg dagen før jeg er 17 uker..det synes jeg var veldig tidlig..redd det er for tidlig å se kjønnet..Men er 18 uker i følge legen da..selvom jeg veit jeg ikke har 4 ukers-syklus men 5-ukers..:-/

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...