Gå til innhold

Uvirkelig rask fødsel....

Anbefalte innlegg

Våknen kl 01.15 og måtte på do å tisse som vanlig.Da jeg la meg i senga kjente jeg en begynnende murring, men det hadde jeg hatt i de siste ukene på natt. Etter 30-45 min vekket jeg min samboer for å fortelle at jeg trodde fødselen var i gang. Riene kom tett, men hadde ikkje noe "system", kom to raske og deretter et lenger opphold. Fikk pakket toalettsaker før vi ringte sykehuset. De mente vi hadde god tid og kunne ta privatbil om vi ville. Heiv oss i bilen, oppgiret pga. det som nå skulle skje. På veien økte riene i itensitet og kom med kortere mellomrom. Ikke så langt fra sykehuset gikk vannet og pressriene kom umiddelbart. Endte med at pappan måtte stoppe bilen for å være jordfar får vår nydelige jente kl 03.20. Altså ca 2 timer fra første ri. Alt gikk heldigvis bra med både mor, barn og jordfar. Og jeg slapp unna med å sy ett sting..Utrolig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136364723-uvirkelig-rask-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Det var flott at alt gikk så bra!

Jeg har hatt tre fødsler, raskere og raskere for hver gang. Med sistemann nådde heller ikke vi fram til sykehuset, barnet ble født i ambulansebåten. Det er en uvirkelig følelse å komme på sykehuset med babyen i armene, ja...:) Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...