Gå til innhold

God jul alle sammen!! Sommerferien 2008 er under planlegging, feriehus i Danmark, men hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet er altså enkelt;

Hvor er det deilig å være norsk i Danmark?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke hvor men tar gjerne imot tips:) sitter og snakker om sommerferien. lyst til å dra til danmark.

Skrevet

Søndervig feriesenter, for eksempel. Eller Ebeltoft.

Skrevet

Lønstrup er fantastisk, Skallerup Klit er den søtrste formidleren av sommerhus i det området.

(www.skallerup.dk)

Skrevet

Vi var på Hou strand i sommer. Det var en kjekk plass. Vi leide en hytte. Den lå nærme strabd, campingplass og Hals by. Men allikevel så lå vi veldig skjermet og godt. Ca. 45 min kjøring fra Hirtshals (vi ville ikke kjøre mye med små barn i bilen). Fra Hou strand var det ca. 30 min kjøring til Aalborg. 2,5 timer til Legoland.

I Aalborg var vi i Aalborg zoo. Det anbefales:-) Der hadde de alle tenkelige dyr, bla: Isbjørner, bjørner, løver, tigrer, aper, sjimpanser, elefanter, zebra, giraffer. Egentlig det meste. Var billig å gå inn, tror vi betalte ca. 200 kr for 2 voksne og 2 barn. Det var en park hvor man så på dyra og gjerne spiste litt mat. Det var ikke karusseler o.l i den.

Skrevet

Ut av alle de stedene vi har vært har jeg noen favoritter. Rønbjerg og Søhøjlandet feriesenter er to av de.

Søhøjlandet er veldig sentralt plassert i danmark, ikke langt fra mange attraksjoner.

Likte også veldig godt Ebeltoft, men litt for lite badeland der for oss.

Til sommeren har vi lurt litt på Lalandia, men det er så veldig langt å kjøre for å komme dit.....

Lykke til med planlegging av sommerferie!:-)

Skrevet

vi skal også det til sommeren.. men ikke søndervig.. der har mamma og de vært alle åra ( de reiser til samme hytte hvert år.. så de er strålende fornøyd med stedet... ).. men jeg syns det er et litt kjedelig sted.. men jeg vil reise helt på andre siden.. for der er det ikke så mye bølger.. ved søndervig ( ut mot vesterhavet... ) er det ofte så store bølger at man ikke kan bade.. vært der de siste to åra.. uten å bade.. i år så drukna til og med to ..

Skrevet

Ebeltoft er paradis for småbarns familier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...