Gå til innhold

håpefull å redd

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg håper så innderlig at jeg er gravid har ventet på mens i 3 dager nå ikke kommet...har en spessiel situasjon jeg er oppi skal prøve å være kort.. fikk en sønn for 1 år sia den nydligste opplevde at graviditet kan være veldig vanskelig jeg mistet broren hans uti svangerskapet å trodde håpet var ute for meg men det viste seg at lille kristian skulle vere sterk å overleve jeg fikk blodpropp i beinet mitt å det bar ned på sykhuste der blei jeg liggans fra 1desember hadde termin 24januar...men gullet kom 5 januar 3 uker før termin de satt meg i gang for jeg hold på å stryke med...fikk en nydelig gutt på 3160 og 49 lang...etter dette har jeg fått beskjed om å bare bruke kondom under sammleie...har ikke fått mensen enda så går å håper at det er et lite under der nede i magen min..men mannen min vill ikke ha for han er redd for meg å barnet han er redd jeg skal miste igjen så jeg har ikke tordt å sagt noe til han..håper dere kan vere en støtte for meg vet dere er der for det var dere sist for meg utrolig glad for all svar dere gir meg..god jul fra meg..klem

håper!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...