Gå til innhold

Da var jeg gravid:)

Oliver`s Mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt på julaften- og blandet føleser...livredd for at det skal skje noe galt en gang til- og muligheten er jo der, vist jeg har en skillevegg i livmora,(som legen er litt usikker på...) Men uansett skal jeg være optimistisk, og holde håpet oppe...Skal ringe legen etter hvert, så jeg får begynne på litt medisiner!!!

Håper dere andre kommer sanrt etter, slik vi kan bekymre oss ilag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en julegave!!!:-) Gratulerer så mye!!:-) Jeg tipper at det går bra med deg denne gangen!!

Lykke til!

Ps. Setter stor pris på om du deler erfaringer ang medisiner og hvordan det går, det gir så mye håp for oss andre.

Masse lykkeønskinger og klem fra

Skrevet

Du, forresten... Har spurt deg i et av de andre innleggene, men spør igjen jeg;-) Hva er Womens care?

Skrevet

Hei:) takk for det..skal holde oppdatert, men får vell ikke tak i den legen før etter nyttår..men skal prøve en av dagene!!! Som sagt er jeg ikke optimistisk- er redd fosteret skal feste seg i den veggen (viss den er der..) men i såfall vil det være en abort i løpet av den første mnd..Men håper sterkt at det skal gå bra....Women`s care er nytt navn på progesta-Care kremen, og der står det at denne kan hjelpe mot nedsatt fruktbarhet som skyldes uregelmessige sykluser og/eller sykluser uten eggløsning. Det står også følgende: Progesteron er nødvendig for at fosteret skal feste seg. Ved graviditet fortsetter man med naturlig progesteron i 4-5måneder. Derofr forsetter jeg med kremen...prøver alt, det skader ikke!!!

Skal holde deg oppdatert, og det må du også:) fått time til hysteroskopi??

juleklem:)

Skrevet

For en fantastisk julegave!!!

Gratulere så mye!!!

Denne gangen ska det gå bra!!!!

Skrevet

Takk for svar. Hvor kjøper du Womens care? Håper du får tak i legen i morgen. Ellers kan du jo be om å få snakke med en annen lege og fortelle historien din. Hvilke medisiner er det du skal settes på, vet du?

Håper du har det bra, tross den nervepirrende tiden du har foran deg.

Klem

Skrevet

Hei Mia:)

Kremen får du kjøpt på helsekost, eller sånn sunkost butikk:) Ringte legen idag- og spurte hva vi skulle gjør...Men han mente vi bl.a ikke kunne begynne på den crinone før det var sikkert at fosteret var i livmora (altså at det ikke var exu e.l) så han ville jeg skulle komme på innvendig ul i uke tre (altså kalanderuke:) Synes det var litt rart jeg...men men..Og kontroll prøvene av apc resistensen var fin- noe jeg også synes er rart, da den andre prøven var utenfor ref.verdien..Men han er overlege på gyn. så han vet vell hva han gjør..Så det blir vell ikke det store medikamentell behandlingen på meg...men så tenker jeg også slik at viss jeg har hjerteformet livmor- og fosteret alt har festet seg, så er det ikke så mye å gjør...fester det seg til den "mulige" veggen, vil det nok dø etter hvert...Men har lest historier der det går bra med folk som har hjerteformet livmor- så HÅPER:) det blir lange uker å vente....men det skal gå bra:)

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...