Gå til innhold

Stapp mett!! Noen andre?

Anbefalte innlegg

Har egentligen blivit lite skuffa över julematen. Har längtat såååå efter ribba osv. Men får knappt i mig någon mat alls innan det säger bom stopp och jag är propp mätt. Och äter jag mer än det då blir jag sinnsykt uvel och dålig att jag nästan kastar upp. Detta är något jag ALDRIG har haft problem med tidigare...är ju världens mat vrak. :)

Någon annan som har samma problem??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136364360-stapp-mett-noen-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia:)

Samme her også,men graviditets kvalmen er en stooooor stopper for meg,pluss at når man er gravid des større mage du får des mindre mat får du inn på en gang:)

Babyen,morkaka osv tar så my plass at magesekken og tarmene blir presset:)

Jada, har akkurat det samme problemet...om vi kan kalle det problem...he,he. Får ikke i meg så mye mat gitt...ikke på grunn av kvalmen...den har jeg heldigvis vært heldig å bare fått kjenne bittelitt av...men magen bare vil ikke. Kjenner at jeg er oppblåst og at innvoller ikke ligger der de en gang lå....spennende å kjenne forandringene...men slitsomt å ikke få til å spise.

Petu

Jeg har det på akkurat samme måte. Den nydelige kalkunen på nyttårsaften så veeeldig god ut og det var masse godt tilbehør på bordet, men en liten halv porsjon og jeg er stapp mett. Ikke mulig å trykke i seg en bit til!! Matlysten er betydelig redusert for tida, selv om jeg må prøve å spise annenhver time for å holde kvalmen i sjakk. Blir mye frukt og knekkebrød da, og det er jo ikke det verste å putte i skrotten!:)

Annonse

tja det var ju jag som startade detta inlägget och jag kan nu medela att det har varit stora förändringar sedan sist.. :-)

Nu är aptitet där HELA tiden, är aldrig mätt(HJÄLP!) så jag prövar att äta små potioner och ofta...så att jag håller förbränningen och inte raaaassssaaarrr upp i vikt...

god helg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...