Gå til innhold

kjenner dere liv????

Mamma`n til gullgutt:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare beklage, men ble litt "lettet" av å lese denne meldingen din... Jeg er også i uke 17, tror jeg har kjent litt liv tidligere, men har ikke kjent noe de siste dagene... Må selvfølgelig tro alt er i orden, men er så lett å bli bekymret. (vår første dette her) Skal på ultralyd 7.januar, gleder meg SÅ til å se noe liv! =)

jeg venter vårt 3barn, men har kun kjent huleboeren 1 gang (i går) er også i uke 17. men jeg vet at morkaken ligger på framveggen, og derfor kan det ta lenger tid, å kjenne liv. men førstemann kjente jeg liv i uke 16 (lå da på magen i gresset) og med prinsessa kjente jeg henne første gang i uke 15.

Annonse

Ja hos meg har det boblet i flere uker allerede. Kanskje tre-fire. Er i uke 15 eller 16 nå. Så mye bevegelse at jeg er sikker på det er enten en veldig livlig gutt (har en jente fra før, mye roligere da) eller tvillinger. Eller - enda bedre; tvillinggutter. Hjelp

er i 18+3 og har kjent liv i ett par uker, selv om de sier at andregangsfødene skal kjenne det litt tidligere. Men nå derimot sparker han litt i ny og ned. Pappaen fikk kjent det så vidt her om dagen... :)

Det som er mest merkelig at det har vært så stor forandring på magen min sin størrelse og det med å kjenne liv bare siste to ukene. Skjer veldig fort nå... Kjempe morsomt!!!!

Annonse

Jeg hadde noen bobbler i magen i uke 12. Etter det var det ganske stille.

Legen mente det ikke var babyen jeg hadde kjent, men jormor mente at om jeg hadde kjent så var det mest sannsynlig barnet jeg hadde følt.

For 3 dager siden fikk jeg skikkelig med bobbler igjen, og det kilte i magen, jeg måtte le.

Var helt sprø følelse, kjente også ut som om noe sparket opp mot ribbeina, men vet ikke om det var babyen eller hva??...??

Er 17+1 i dag

Har jo ikke kjent akkurat mye liv, men litt. I går kjente jeg ingen ting. De boblene mange sier de kjenner har jeg ikke kjent noe til, eller så er det bare meg som syns det ikke føles som bobler! Gleder meg til å virkelig kjenne livstegn hveeeer dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...