Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg er nå gravid i uke 35 det vil si jeg har 5 uker igjen... til termin.. Men i det siste har jeg følt meg utrolig trist... ensom ikke minst... barnefaren vil ikke ha noe med det å gjøre... Å en jeg var sammen med for mange år tilbake som jeg hele tiden har hatt kontakt med,sier plutselig han ikke vil jeg skal ta kontakt mer.. uten grunnlag.. Visst det var en jeg virkelig så opp til å alltid ba om tips var det han.... Så nå forstår jeg ingenting.. Jeg har ikke funnet meg leilighet heller å er helt utav stand til å ta vare på noe som helst.. jeg vett ikke hvor mye mer dritt jeg klarer... Familien min er mer som.. de har nok med seg selv å bry seg med... Jeg vett det som er smartest nå er å stå opp på egne ben å klare meg selv.. men hvor skal jeg begynne? Mest av alt føler jeg at jeg bare vil flytte vekk å få en ny start på livet... jeg vett ikke hva jeg skal gjøre med babyen... Vett ikke om jeg kan ta godt vare på henne.. Jeg har vært så lite sosial p.g.a alt det som kommer med svangerskapet... Merkelig når jeg leser gjennom dette selv ser jeg egentlig svare på det... Men tror jeg trenger høre litt fra andre.... ? Noen råd? Svar? Noe som helst? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136364232-noen-gode-ord-eller-tips/
Baby nr3 ombord Skrevet 25. desember 2007 #2 Del Skrevet 25. desember 2007 Hvor gammel er du? Uansett bør du søke hjelp, noen å prate medsom også kan hjelpe deg med leilighet og sånt (kommuna?). Veit ikke om det å flytte vekk er det rette, jeg mener en ikke kan rømme fra problema, en må takle de der de er. Viss ikke dukker de alltids opp når du kommer tilbake igjen. Greit å ha familie rundt seg når man skal ha barn, voss ikke blir det veldig tungt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136364232-noen-gode-ord-eller-tips/#findComment-136364609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå