Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 det er så vanskelig med guttenavn, men har tenkt litt på disse...kan noen si sin mening?? Nathaniel , Eindride , Arin , Emanuel , noen som har andre forslag??
Sentralstøvsugeren Skrevet 25. desember 2007 #2 Skrevet 25. desember 2007 Veldig ulik smak fra meg, ser jeg... Samuel er mitt favorittnavn nå for tiden..., men det liker vel gjerne ikke du igjen....
Synnøve_Solbakken Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Eindride er ikke så verst, med mindre man bor en plass hvor man "drider". Likte ingen av de andre forslagene dine.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 eindride? arin? har du drukket?!! tilbake i tenkeboksen!!
Vannmann35 Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Emanuel er pent, resten liker jeg ikke. Vanskelig å foreslå navn når du ikke har klarere preferanser, men ser ut til at du liker litt lange, spesielle navn? Her er noen jeg synes er fine: Benjamin Johannes Theodor August Martinius Jonathan Sakarias Joachim Cornelius
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Arin er definitivt finest av disse. Tøft og litt mykt på en gang, og uvanlig uten å være rart eller vanskelig. Kanskje det fineste norrøne guttenavnet etter min mening:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå