Gå til innhold

Når man sprayer når får man TR da???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

takk for alle svarene:-) er veldig lite sansynlig at vi har fått det til selv denne mnd, har egentlig bare tatt det med ro og ikke tenkt på at vi måtte..... for å lage en spire..... ;0) men da må jeg vel kanskje kjøpe en test på torsdag.....men da kommer den sikkert......men da har jeg en test til når det virkelig gjelder:-)

har ingen forhåpninger:-(

kos dere resten av Juledagene;-)

Annonse

Jeg begynte å spraye samme dag som deg, 17.Desember, og har heller ikke sett noe til mensen enda.

Skal ikke begynne med sprøyter før 9.Januar da, så den kommer kanksje før den tid.

Når begynner du med sprøyter, og når har du uttak?

Hei Ke@-Igang med 1.ICSI.

Jeg fikk TR i natt, så da er overstått:-)

Har skikkelig mens smerter:-( det er en stund siden jeg har hatt....

Jeg skal begynne med sprøyter 10 jan. en dag etter deg:-) det gruer jeg meg litt til, men overlever vel;-)

har uttak i uke 4 en gang....

Har du oxo uttak i uke 4???

dette blir en spennende tid framover:-)

Hei igjen :)

Ja, her er det også uttak i uke 4!

Jeg gruer meg bittelitt til å stikke meg selv, jeg og, men det må jo bare gå bra. Vi har ikke stort annet valg, hehe.

De fleste sier at det ikke er vondt.

Jeg har enda ikke fått mensen, jeg... Blir nesten litt redd her jeg sitter. Håper ikke det er nye cyster som har kommet!

Har du msn?

Hadde vært moro å snakke med noen som har uttak samme uke og greier :D

Min adr er [email protected] om du vil prate :)

Ke@

Hei, tanta kom ikke før spraydag 20 hos meg. Jeg ringte Riksen siden jeg skal begynne med sprøyter den 3. jan - og lurte på hvor "tett oppunder" jeg kunne vente på tanta, før jeg måtte forskyve sprøytene. Så lenge TR var kommet til nyttårsaften gikk det greit å begynne på sprøyter 3. jan. Jeg har sprayet siden 7. des og TR kom 26. des (men nå skal det sies at mine sykluser er veldig ustabile også da). Lykke til :-) og godt nyttår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...