Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen...

hvordan fungerer det nå??? jeg har 5 egg på frys, har fått mensen i dag etter første forsøk og skal da over på fryseforsøk etterhvert. hvordan blir det nå??

1) skal jeg ha enda en mens før det skjer noe?

2) kan jeg velge om jeg vil sette inn to eller et egg?

3) når i syklusen skjer dette?

4) hvordan er medisineringen nå??

++++++

tusen spørsmål i hodet om dette, hører gjerne om flere tips i henhold til fryseforsøk og prosessen i henhold til det

hilsen deppe-tryne...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136363695-hvordan-fungerer-det-med-frys/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Det var utrolig synd det ikke gikk denne gangen:( Men 5 egg på frys er jo veldig bra, og gir deg flere ekstra forsøk.

Du må nok vente en syklus før du starter opp på frys. Da ringer du inn mens, og skal du ha et stimulert fryseforsøk begynner du på progynova på dag 1. Det er for å få slimhinnen tykk nok. Så kommer du inn på ul for å se på tykkelsen. I Porsgrunn er det på dag 13, andre klinikker har dag 9, 10 og litt forskjellig. Innsetting blir vanligvis mellom dag 14-20. Det varierer veldig. Eggene blir tint opp og satt inn to dager etterpå. Om du får satt inn 1 eller 2 egg kommer ann på hvor mange egg de har fryst ned sammen og hvor mange som overlever av de som er opptint. Jeg har 3 egg på frys som er fryst ned sammen, så om jeg skulle ha satt inn av de så hadde jeg fått 2 egg inn om de overlevde.

Du får også progestan el l. i rugetiden.

Ønsker deg en god jul, og håper du kommer deg gjennom uten for mye sorg. Det er tøft å få et sånt slag i trynet midt i jula.

klem:)

Synd det gikk som det gikk, Bethenc. Det gikk desverre sånn for meg og. Vi får begynne på nytt mot over nyttår. Jeg har 2 egg på frys, så det er bare å håpe på at det går bedre for oss begge da. Prøv å nyt jula så lenge. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...