Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja så kom den f....mensen :...(

og jeg som hadde håpet på at den skulle sitte og at alt skulle bli bra nå... har tidligere hatt to xu - føler som om jeg har nå mista tre ganger (kanskje litt unormalt..)

nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... skal i julelunch i dag - har sendt melding til de og sagt at TR har meldt sin ankomst og at jeg ikke orker å prate om det... begynner bare å grine tror jeg... hufff

hilsen ei som hadde håpet på en annen jul i år :..(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff nå fikk jeg skikkelig vondt av deg...dette var skikkelig trist...forferdelig måte å starte første juledag på :-((

Jeg forstår godt følelsen du har av å ha mistet 3 ganger.

Håper du klarer å komme deg gjennom julelunsjen på en grei måte idag... selv om du sikkert har mest lyst til å bare ligge ifred på sofaen .

Stor trøsteklem fra kaje

Skrevet

Uff da, det var trist!! Får håpe du lykkes når du setter i gang igjen!!

Skrevet

Uffda, dette var trist. Håpte sånn at det skulle klaffe for dere.

Håper du får kost deg litt i jula likevel, og at dere snart kan på den igjen. Du har jo så fine egg på frys, så dette ordner seg. 2008 blir deres år, det er jeg sikker på!

Tenker på dere.

Klem

Skrevet

Huff - forferdelig kjedelig....

Var så spent på hvordan det gikk med deg. Jeg satt inn to dager etter deg og begynte å blø allerede 23.12. Så kjedelig.... Gla vi begge har fryseforsøk som venter. Jeg føler meg så sliten og nedfor, har liksom ikke krefter til noen ting, og gruer meg til å jobbe i morgen.

Sender deg en trøste klem

Skrevet

jeg vet nesten ikke hvordan jeg skal klare det nå... vet at det "bare" er første gang, men føler at det er tredje gang jeg mister i henhold til de to tidligere xu....

helt på tryne.. lyst å kaste ut all julef.... og reise langt pokkrivoll og HYYYYYYLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEE..... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.......

gruer meg til jobben - vet ikke helt hvordan jeg skal orke noen ting nå...

hjelp....

Skrevet

I morra er det nok du som trøster meg... føler meg ikke akkurat så gravid jeg heller. er på RD 11 i morra. Ja dette er en skikkelig opp og nedtur for veldig mange. Jeg selv har hele tiden hatt troen på at denne gangen skal det også gå veien, men nå er jeg mer tvilende. Blir nok aldri noe nytt prøverør i julen igjen, og heller ikke i svangerskapspermisjon igjen. Det setter liksom en liten demper på hele kosen. Bare masse mentalt stress.

Nei, er det negativt så må vi nok prøve litt på kammerset igjen. Dette tærer på forhold også.

Gir deg en varm klem, og henter en hos deg i morgen. <3 <3 <3

kleeeem

Skrevet

takk - den klemmen trengte jeg... får håpe det går bra for din del :) krysser fingrene for deg :)

ingen tvil om at det tærer på forholdet også.. kjenner nesten at jeg blir besatt... helt fryktelig..derfor hadde jeg håper og følte selv til opp til en 6 dager siden - at nå var det vår tur... men nei da.. og gledet meg for da kunne endelig jeg og samboeren kose oss sammen og se frem til noe.. men nei da...

håper det bare ikke tar alt for lang tid til vi kommer igang igjen - tror ikke det er så lang ventetid på fryseforsøk - og håper ikke det er så mye hormober heller... kjente de...

klemmer tilbake til deg :)

Skrevet

Jeg var så dum å ta en test på rd 6 (tok den helt hemmelig for mine medsøstre her) vet jo at det var dumt men. Mista helt trua etter det

Men selvfølgelig burde jo den være negativ??? ikke sant

Skrevet

jeg tror ok den ville vært negativ uansett ja... desverre.. men skjønner greia da... tok test uten at min samboer har visst det jeg... trengte å vite for min egen del... det er til å bli tussete da... er det eller er det ikke....hmmm...

men skal fortsette å krysse fingrene for deg :)

skjønner ikke hvordan folk takler dette nederlaget gang på gang jeg... jeg vet ikke om jeg vil takle det enda en gang engan... fytti...

fåt håpe du slipper :)

Skrevet

Da er vi i samme båt!!!! Uff, nei ikke greit i det hele tatt

Skrevet

Åh nei, så trist - åhhh jeg håper virkelig at det skulle gå bra for deg. Skjønner godt at du er nedfor og deppa, og kanskje bare vil være alene. Men ikke mist motet kjære deg, du kan prøve igjen. Jeg skal stryke deg over håret og gi deg en go'klem, også håper jeg at du vil prøve igjen. Føler med deg. *klemme*

Skrevet

Ta dere tid til å snakke sammen...

...og sørge over tapet. Det er viktig både med tanke på forholdet og videre forsøk.

Lykke til videre!

Skrevet

takk for alle tilbakemeldinger :)

Dette var vanskeligere enn jeg hadde forventet. håper vi kommer i gang igjen så fort som mulig bare:)

Skrevet

Det var trist å høre at det ikke gikk denne gangen. Jeg skjønner godt at du føler at det er 3. gangen du mister. Jeg hadde en xu i vinter selv og har det på samme måte.

Du er heldig som har flere egg på frys, og ikke minst alderen med deg. Du er fortsatt veldig ung så jeg tror nok at 2008 er året u blir gravid i.

Masse lykke til videre og ha en fin nyttårsfeiring.

Skrevet

Takk:) det var koselig :)

Jeg er så gla di dere jenter altså.. dere er mine solstråler jeg trenger så sårt når dette butter i mot :)

andre som ikke er mellom dette har vanskelig med å forstå at dette er vondt og sårt.

Takker til dere alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...