Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Hva syntes dere om disse to navnene? Preferanser?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Amelia og Ameli er kjempefine navn!
Gjest Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Amelia er utrolig nydelig, men jeg skal ha en liten Ava. Elsker det navnet. Dessuten kan jeg ikke bruke Amelia fordi det er veldig likt mitt navn:) Men Amelia er nydelig!
Sentralstøvsugeren Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Liker de begge - kanskje Amelia best!
iglookidz Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Jeg heller også litt mot Amelia... selv om begge er flotte, vakre navn!
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 *bump*! :-) Ingen flere som har kommentarer? Vi har diskutert mye i julen og det ser ut som om Amelia sniker seg opp på en førsteplass foreløpig.. selv om vi kanskje er litt uenige
Vannmann35 Skrevet 27. desember 2007 #8 Skrevet 27. desember 2007 Synes Amelia er litt "tullete", dvs. føler det er en blanding av navnene Amalie og Emilia/e - to navn som har vært populære lenge. Klarer ikke helt sette ord på det, men Amelia virker på meg så konstruert, selv om jeg er fult klar over at det er et navn på linje med Amalie og Emilia. Sorry! Stemmer med andre ord for Ava - eller Ada :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå