Tre skjønne Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 kjøpte en test igår,og idag ville jeg bare teste for gøy,pga min enorme nysgjerrighet på alt som har med graviditet og gjøre får ikke helt forklart helt hvordan situasjonen er,men det jeg skal frem til er om den eggløs.testen slår ut på HCG?! jeg fikk menlig positiv egg.test nå,og blei helt i hundre pga en SA for noen uker siden..men så slo det meg at den kanskje slo ut feil pga at HGC kanskje er igjen i blodet... noen som veit?
jippii Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 en eggløsningstest slår ut på mengden LH, ikke HCG. Når LH er på topp, vil du få en positiv test, og da ha eggløsning. Har du hatt menstruasjon etter SA'en? Hvis ikke kan du regne med å få den om ca 14.dager. Enkelte mener at eggløsningstester kan slå ut hvis man er gravid, hos noen stemmer dette, hos andre ikke.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. desember 2007 #3 Skrevet 25. desember 2007 Jeg har fått postitiv eggløningstest begge gangene jeg har vært gravid nå. Tok det i mangel av graviditets test, og den slo ut. Men det er selvsagt graviditetstest som burde taes, og en el test er jo ikke 100% i forhold til graviditet. Jeg hadde siste sa 9 november og ble gravid rett etter. Hadde el ca 18 dager etter den. Lykke til!
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Hei! :-) Jeg prøvde en EL-test jeg hadde liggende da jeg sist var gravid, og den slo ut på hcg! Så tar du en EL-test noen dager over ikm vil den slå ut som en graviditetstest! Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå