Gå til innhold

huff , trenger litt trøst!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det julaften og jeg har hatt en grusom dag. Fikk fødselsdepresjon for et halvt år siden. Begynte på cipralex for snart to måneder siden, har hatt det ganske så bra siden da men i går fikk jeg tilbakefall igjen. Våknet i dag og alt var mørkt og følte meg elendig, var så vidt jeg klarte å tvinge meg selv til å stå opp( for ungene sin del) Har gått hele dagen med tunge tanker som at jeg ikke orker det her mer, er ulykkelig langt inni meg men vet ikke hvorfor..alt rundt meg er bra og alle andre er bra. Blir så redd når det kommer over meg igjen, særlig når jeg har begynt på cipralex og har hatt det bra en stund så kommer det over meg igjen. Kjenner ikke igjen meg selv når jeg blir sann, har det bare så vondt og er så redd for å aldri bli bra. Er det normalt å få slike tilbakefall? trodde cipralexen skulle hjelpe meg til å ikke bli så langt nede? Har gått på cipralec 10 mg litt over en måned, legen mente jeg kanskje burde øke dosen men det har jeg ikke gjort enda da.

Det er så rart dette her, jeg klarer ikke å forstå det, prøver å finne årsaker til at jeg har det sann men det er ingen. Er gift med verdens beste mann og har to nydelige barn. Har en støttende familie og mange venner. Er til vanlig en positiv og livsglad person, er så redd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

prøv å ta en dag av gangen. Vet av erfaring det er beintøfft når man står der, men en dag er det over og du gleder deg med ungene igjen. Forsøk å slapp av og tenke på at ungene er heldige som har flere rundt seg. Det deilige med slike perioder er når det klarner opp og verden blir klar og lys igjen - det tok tid men det kommer !

Lykke til - tenker på deg og føler med deg !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...