Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 24. desember 2007 #1 Skrevet 24. desember 2007 Er det vanlig? Testet svakt svakt positivt for to dager siden, like svakt idag. Etter flere timer er strekene tydelige, men det teller vel ikke. CB digital for to dager siden sa gravid. Men jeg tør liksom ikke tro det. Vil så gjerne ha en sterk strek. IKM idag, men har menssmerter. Skulle ønske apotekene var åpne! Regner ikke med så mange svar på selveste julaften, men måtte liksom få "snakket" med noen.
Oliver`s Mamma Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Hei:) og god jul ikke minst:) Sist jeg var gravid- hadde jeg slike mens. murringer- er nok bare en av mange symptomer..Har selv bare fått svake streker på billige strimler- men inatt/dag tidlig tok jeg en digital..GRAVID, stod det...så jeg stoler på det:) andre ganger har jeg brukt mange penger for å bare se at det blir positiv- men det er bort kastet peng...Flere streker, og gravid på digital, da er det nok sant:) Snakk om fin julepresang vi har fått oss:) ønsker deg lykke til videre- vi havner vell kanskje i september termin klubben vi da:) Skal reise å feire jul nå...Håper du får en fiiiin dag:) juleklem:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 24. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2007 Jeg får vel bare ta alt som det kommer. Får ikke gjort annet likevel Er på jobb nå, skikkelig kjedelig. Kos deg med hemmeligheten og julematen
Peche Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 jeg har hatt murringer hele tiden, er 7 uker idag! ikke akkurat som mensen, men kjenner at det skjer endel der nede ja! Har en venninne som er 3 uker lenger enn meg og hun sa det samme, sånn for å berolige meg, man blir jo litt bekymra... Og har du strek så er du gravid selvom den er svak, den kan ikke vise feil den veien! så gratulerer!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2007 Tusen takk for svar. Det er betryggende å vite at andre kjenner det samme. Siden det er rett rundt IKM går jeg liksom og venter på mensen, men den kommer jo ikke, jeg er jo gravid! *ler* Det kjennes ikke helt ut som mensen lenger heller, bare i korsryggen og i de små leddene. Magen er mer knip og murring. Så heldige vi er! Fortsatt god høytid til dere!
Shtriga med baby i magen Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Har det samme jeg også... Fant ut i går at jeg er Gravid, skal til legen til Torsdag og få det "bekreftet". Har hatt en del "mens smerter" i dag og er egentlig litt nervøs.. Først trodde jeg bare det v ar buksa som var for stram så jeg kneppa den opp, men nå er det tilbake igjen.. Er dette normalt? Er min andre gaviditet, men hadde ladri sånn når jeg ventet førstemann... Min største frykt er vel og få en sa og vil absolutt ikke oppleve det! Ikke det at jeg tror jeg er alene om det men..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2007 Nå er det ikke særlig med murringer, mer knip som kommer og går. Kan gjøre litt vondt ja Jeg krysser fingerene for at TR holder seg unna, testene blir stadig tydeligere, så gravid er jeg. Kan jo ikke gjøre så mye fra eller til nå, bare leve vanlig og håpe og tro det beste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå