Gå til innhold

Noen som hadde symtomer på graviditet helt fra EL, da dere ble gravide?


ønsker meg en baby ti! :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, noen dager etter EL følte jeg på kroppen at jeg var gravid..følte at noe var på gang.. jeg er annengangs, uten at det trenger bety så mye da men. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente EL veldig godt, og murringene vedvarte. Jeg ble også fryktelig svimmel etterhvert. Ei uke etter el sa jeg til min mann at jeg følte meg gravid på grunn av murringene. Jommen ble ikke testen positiv fem dager før IKM! og på kveldsurin da gitt...Håper spiren klorer seg fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar! :-)

Er ca 5 dager siden EL, og har denne gangen kriblinger i brystvortene, og det pleier jeg aldri ha ellers, er jo altfor tidlig å ta test, så det blir spennende å se om det sitter ei spire denne mnd! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er to uker siden samleie ved eggløsning--- brystene min er SÅ øme at jeg blir snart gal.. tror at det kanskje er en liten inni meg som kanskje er på vei.. HÅPER det... men må vente litt før jeg er sikker...

 

spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker alltid tydelig når jeg har el og vi holdt på aktivt rundt de dagene i november!

Jeg merket det ganske umiddelbart at noe var annerledes spes. på psyken min:humørsvingninger og overfølsomheten slo inn tvert!

Dette er min andre gang,men første gangen hadde jeg helt andre symptomer,så det teller ikke!

Er nå i uke 6 og fikk positiv test 3 dager etter forventet mens-på julaften!

Første gangen slo ikke testen ordentlig ut før 9 dager etter forventet mens,så alt er veldig annerledes denne gangen....

Undrer på om det kan ha noe med kjønn eller antall å gjøre??

Eller kanskje det bare er ulikt fra gang ti gang:)

Så du har 4 barn fra før? Så gøy:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar :-)

 

Ja, vi har 4 barn, men ønsker oss et til før vi sier stopp! :-))

Har ikm onsdag tror jeg, hadde iallefall EL da, men tror at jeg også hadde en EL til ca 1 døgn etter den første så dettte blir spennende!

Kjenner veeldig godt når jeg har EL, og tesdtet i tillegg megd EL-tester for å dobbeltskjekke EL!

 

I dag har jeg vært litt svimmel, og ble plutselig kvalm da jeg drakk kaffe i kveld!

Og kaffen har ikke smakt godt dei siste 2 dagene!

Kan jo være ønsketenkning men føler at det sitter ei spire denne nå!

Tenkte å ta en sniktest i morgen tidlig, for vi skal på ball i morgen kveld, men det er nok i tidligste laget for at det evt. viser ennå, for har bare QR og dei er ikke så sensitive som Clearblue!

 

Så håpe haåpe på at det sitter ei spire denne mnd! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva jeg skal si..men jeg kjenner når jeg har eggløsning..denne gange ble jeg litt usikker..for jeg hadde eggløsningsmerter ei hel uke , og jeg bruker bare ha det 2.3 dager..og etter det så kjnete det som jeg fikk eggløsning på nytt igjenn..fikk sånn krampesmerter som jeg får rundt eggløsning..så jeg lurer litt på om det kan være da egget festet seg..var ca ei uke etter jeg ventet eggløsning..

Så har kjent mensmurringer hele veien etter eggløsning..

SÅ JA kan vel igrunn jeg har kjent det siden befruktning hehe..

 

Men kan ikke huske jeg gjorde det med de to første..jeg var svimmel noen dager før ikm også..svimlet veldig så jeg mistet litt balansen..men varte bare i et sekund..

 

søstern mener jeg har flere en en siden jeg kjente det så tidlig..(ho har selv tvillinger) men får da virkelig håpe det bare er en hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...