Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Jeg takker for meg...Ikke tale om at noe overlever de blødningene jeg har nå, samme hvor optimist jeg har lyst til å være. Sitter her og gråter innimellom, mens jeg egentlig ikke føler for det. Vet jo at det ikke er noe man kan gjøre fra eller til etc... Tror muligens det er en reaksjon på en ukes bekymringer og en helvetes to dager... Blødningene tok seg opp i går...Og videre noe verre i dag. Ikke noe særlig med vondt,bortsett fra rene mens-murringer igrunnen. Har tatt noen paracet i dag, pga dem. I går gikk dagen til julegave shopping, middag hos svigers, innpakning av presanger....I dag var vi først på utstilling til en venninne som er kunstner, deretter på gravene med min mor,tok en del timer å kjøre hit og dit...Og leverte gaver til venner...Og dro i bursdagsbesøk til min svigerinne,og kjørte fra besøket opp til middag hos min mor, og deretter pynte juletreet hos henne... Og skulle lage marsipan... Og og og...Alt mens jeg visst hva som foregikk i magen min...Alt mens jeg smilte og lo og var selskapelig...Alt mens jeg løp etter min vakre lille ettåring etc...Alt mens jeg vet at alle i familien ser etter om jeg kan være gravid for de vet at vi planlegger en til og jeg har jo sagt nei til vin på middagen i går. Jeg sa ifra til mamma om hva som var i gang...Skulle være med henne hele dagen tett i bil og rundt om, kunne ikke holde fasaden absolutt hele dagen... Knakk litt i kveld, sikkert hormoner i hundre....Litt lettelse over at det på en måte snart er over ( høres grusomt ut,men jeg har jo bekymret meg en stund nå...Slitsomt)....Og lettelse over at julefreden kan senke seg, jeg kom meg igjennom besøkene og smilene uten å se trist ut. Nå slipper dere sytingen min på en stund,men håper jeg kommer inn igjen til våren en gang...vet ikke hvor lenge det må gå før vi prøver igjen. Har en jordmortime på fredag som jeg tror jeg skal gå til om enn bare for å snakke... Og få en blodprøve og sjekk. Vet ikke om man bør få en ul også for a sjekke at alt er ok? Må få si at mannen i mitt liv har vært veldig herlig ( som han alltid er) og hjelpsom disse dagene... Han har bært prinsessen vår masse og hjulpet mye til. Takk gudene for at jeg ikke gjør dette helt alene.. Men,takk for tiden,jenter. Lykke til videre! Dere er fine og dere blir fenomenale mødre )))) Og ikke minst,God Jul! Kos dere med å fortelle familien om den vakre julegaven deres
Sussa85 - snart 2? Skrevet 24. desember 2007 #2 Skrevet 24. desember 2007 Er ikke så mye man kan si i grunn.. jeg er kjempelei meg på dine vegne.. vil aldri være en rett tid for slikt..men akkurat før jul..huff:( Og du skal ikke være redd for å syte!!! Lykke til videre..håper det går bedre med deg snart.. skjønner følelsene dine! Mange juleklemmer
gullfunn Skrevet 24. desember 2007 #3 Skrevet 24. desember 2007 Jeg sitter her med tårer i øynene og føler med deg. Vet du har det vondt nå og det er vel ikke så mye som kan trøste. Men jeg vil uansett ønske deg lykke til. Så flott at du har en slik fantastisk mann som hjelper til og er tilstedet. Håper du snart er tilbake hos oss. Ha en så fin jul som det går an i den situasjonen du er i nå. Jeg synes at du er tøff til å takle alt det du skriver om. Hadde lagt meg ned under dyna jeg. Trøste klem
sorlandet Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Sitter med tårer i øynene jeg og... Vet åssen du har det. Første gang jeg mista begynte jeg å blø rett før jeg skulle i Dyreparken med familien og masse venner. Holdt fasaden under hele besøket, smilte og lo, men gråt inne i meg... Masse lykke til med videre prøving. Vi har mistet en gang til siden, men er nå gravid igjen og er 9+1 idag. Krysser fingrene for at vi begge får våre etterlengtede barn, om vi så må vente litt på de:)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Stor klem fra en som har mistet 2 ganger i år og er gravid igjen.
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 25. desember 2007 #6 Skrevet 25. desember 2007 Uff så trist uglemamma...Ønsker deg lykke til videre...håper vi snart ser deg igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå