Gå til innhold

Hartan Skater? Noen erfaringer??

Anbefalte innlegg

Har så vidt begynt å titte litt på vogner på nettet, men det er jammen litt for mange å velge mellom!!

Har snust litt på Hartan Skater X og Hartan Skater XL Duo. Synes de ser veldig fine ut, men vil gjerne høre om eventuelle ulemper!

Har ellers sett på TFK Twister, men synes det er dumt at sportsvognen er vendt fra den som triller...

Har lyst på:

- Svingbare hjul (helst 3-hjuling)

- Vendbar sportsdel, eller håndtak

- Stor og lun kalesje

- God å trille både på grus, i skog og på asfalt

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136361590-hartan-skater-noen-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er helt håpløs å trille!!! Hjulet svinger akkurat som d selv vil og både bag og sportsdel er veldig liten. Tror ikke den holder lenger enn 2 år ihvertfall...max! hadde racer XL til min datter og hun vokste ut av bagen når hun var 3mnd og sportsdelen 1 og ethalvt år. Den me svingbart forhjul prøvde jeg da et barn i barnehagen jeg jobbet hadde den..

Kan nok ikke si at jeg vil anbefale den desverre..

Jeg er storfornøyd med min hartan skater xl duo. Fikk et vårbarn og syns dypbagen var stor og romslig. I tillegg var sportsvogndelen veldig enkel og ta av og på og vende.

Kalesjen er solid, tett og lun- jeg er veldig glad i vogna. Syns den er lett og enkel å legge sammen også.

Jeg har den uten svingbart forhjul, forresten.

Var på turer i skog og mark og syns det var/ er kjempegod å trille. Min har vært utrolig solid.

Vogna blir tre år i mars, er mye brukt og har det siste 1,5 året vært brukt daglig som sovevogn for frøkna i barnehagen.Den er supersolid og jeg har tenkt å kjøpe ny skater xl til nestemann.

(Kjøper ikke ny fordi den gamle er slitt, men den er fortsatt i bruk som sovevogn når mini kommer og dessuten har jeg nå lyst på svingbart forhjul.Som forøvrig kan låses slik at den blir like fast som forgjengeren)

Jeg kan i hvertfall anbefale skateren på det varmeste basert på mine erfaringer med vogna.

Hmm... Får vel prøvetrille en skater litt før vi bestemmer oss helt for å sjekke hvor stødig den er.

Noen sier den er liten, men kjenner jeg meg selv rett så blir det ny vogn rundt 1-årsalder så da spiller ikke det så stor rolle, dessuten blir det vårbarn så når den er omkring 1 år så trenger den bare en liten dyne :-).

Har en eldre hartan skater uten svingbart hjul og vi har vært storfornøyde!! Den er en drøm å trille, kommer lett frem overalt, til og med i slapsesnø-føre!

Husk at om du skal ha vendbart håndtak/sportsdel så kan du ikke ha trehjuling...kan ikke trille med ett hjul bak og to foran (når du snur en trehjuling blir jo dette resultatet)..så de to ønskene er ikke forenlige!

For å ta ønskene dine da, en hartan skater:

-Har nå svingbart hjul (har ingen erfaring med dette, men liker godt at det IKKE er svingbart på vår vogn)

-Har IKKE vendbar sportsdel/håndtak da det er en trehjuling (så vidt jeg vet?)

-Har stor, men ikke lun kalesje. Den er ganske tynn..

-Er SUPER å trille! Uansett underlag/føre :o)

Ny vogn hos oss blir en Hartan CL Topline (eller noe sånt) Den har vendbart håndtak og fire hjul, men det er kun pga at skateren nå har svingbart hjul og at jeg ikke kan snu kjøreretningen at jeg ikke vil ha trehjuling lenger.

Annonse

Jeg har en eldre hartan skater tre hjuling som beskrevet lengre opp i tråden og vår har sportsvogndel som kan vendes. Har brukt sportsvogndelen snudd begge veier jeg- fungerer helt fint og vår vogn er like stødig.

Syns vår kalesje er veldig lun, oppfatter den ikke som for tynn i hvertfall. (Quinnyens kalesje derimot syns jeg er veldig tynn for å komme med et eksempel.)

Hei, jeg har ikke erfaring med denne vogna. Men vi vurderte å kjøpe den selv en stund. Vi har endt opp med teutonia spirit s3 da jeg synes disse virker ganske like, bare at teutoniaen får mye mere skryt. Ville bare nevne det, hvis du ikke har sett på den.

Lykke til med vognvalget

Min venninne kjøpte denne og har nå måttet kjøpe ny vogn fordi den ble for liten. Hennes gutt på 2 fikk rett og slett ikke plass til å sove i den lenger.....så tenk deg om. Hun angrer skikkelig nå på at hun ikke kjøpte TFK Twister isteden.

Min firehjuling var grei å trille, men ser at du er ute etter trehjulingen med SVINGBART forhjul og d var håpløst å få den til å kjøre dit jeg ville når jeg prøvde den. I tillegg er sportsdelen LITEN. Men test selv så ser du jo d!

Har også prøvekjørt teutonia s3 og den var helt annen å svinge med...

Jeg har ikke kjøpt Hartan igjen, denne gangen ble d emmaljunga city cross.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...