Gå til innhold

Flere fra Rogaland her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fra Jæren..:) Gift og har et barn, snart to om alt går etter planen.. er i uke 11 nå:) Gleder oss!

Kjekt om det finnes flere fra samme omr her inne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er også fra rogaland. Er i uke 6 nå etter beregningene på BIM kalenderen:)

Skrevet

er også fra jæren:) min første kommer i juli, er 9+2 i dag!

Skrevet

Kjekt å høre at flere kommer fra samme omr. Jeg har også termin i juli mnd. :)

Skrevet

Jeg bor i Gjesdal kommune. er gravid med mitt 3 barn :) Termin 20 august.

Skrevet

Haugesund her,venter nummer fire!,har jente på 13,gutt på 11 og jente på nesten 7 mnd!!juhuu,,er 10 uker på vei..

Skrevet

Tilflytta jærbu her, er opprinnelig fra ryfylke! Fikk positiv test igår, så er 4 uker og 1 dag påvei med nr 3!:) har 2 gutter fra før, minstemann er snart 15mndr, eldste 3 1/2. Blir nok travelt, men gleder oss!

Skrevet

Hei!! eg er og fra jæren,er i uke 10 nå.Gift og to barn fra før på 11år og 2år.

• 2 uker senere...
Skrevet

hei eg er fra vindafjord og er 11 uker på vei ;0) har en datter på 12 år og en gutt på tretten mnd fra før.

Skrevet

Hei!

Jeg er og fra Jæren. Samboer og ingen barn fra før. Er i uke 7 nå. Trodde jeg hadden en sa i jula, men var på ultralyd i går og så et ørlite bankende hjerte :-)

Skrevet

Hei

Jeg bor i Stavanger og venter mitt tredje barn 08.08.08,fin dato det*smiler*

Skrevet

Kommer fra Sola og er 6+2 i dag

Skrevet

Jeg er fra Stavanger og er 8 uker på vei med min første... :-) Veldig spennende, og både samboeren og jeg gleder oss masse!

Skrevet

Hei hei

Eg kjem òg frå Jæren (Hå kommune), og har termin (foreløpig) 30. juli 2008. Er gift, 23 år, og har ingen barn frå før. Gler meg veeeeeeldig!!!!!

Skrevet

jeg er og fra rogaland, bor i en liten kommune sør i fylket. er 23 år og dersom alt går bra venter vi vårt første barn i september. gleder oss kjempe masse.

Skrevet

Karmøy her! Venter min første 10.08.08. Er 9+5 idag!!

Skrevet

så gøy!!! da må dere sjekke ut terminklubben her på siden!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...