Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Jeg ønsker å komme i kontakt med ei jente som ønsker seg barn (ikke lesbisk), og som vil ha en pappa til barnet. Har i løpet av årene begynt å føle savnet av eget barn. Jeg er en aktiv og ressurssterk person som kan bidra positivt i barnets liv. Jeg er overbevist om at barn trenger en aktiv mor og far som er glad i "gromungen" og er en støtte gjennom hele livet. Det er viktig at vi har felles verdisyn og at kjemien stemmer. Tar du sjansen på å ta kontakt...? PS! Bor på Sørlandet
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #2 Skrevet 27. desember 2007 Hei, Bor du langt ned på Sørlandet? Jeg bor i Oslo-området, så det blir kanskje for langt unna?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Nei, ca. 2 timer. Er forøvrig i Oslo 2-3 ganger i måneden.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Men uansett blir det vel vanskelig med en samværsordning når du bor så langt unna?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Neida, kunne sikkert finne en måte å ordne det på. Selvfølgelig ville det ikke være mulig å ha delt omsorg, men jeg kunne love at jeg ville stille opp i helger/ferier etc... Tror ikke du ville ha treget på å velge meg (dagens reklame -- he he!). Kunne vært interessant å scatte litt med deg, bli litt bedre kjent.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Tror ikke at barn har godt av delt omsorg. Det vil si at de bor en uke hos mor og en hos far. Har stor tro på at barna trenger trygghet i sine omgivelser og ikke blir "kastet" hit og dit som en annen vare. Ellers er det utrolig viktig at begge foreldrene stiller opp og tar sitt ansvar for at barnet skal ha en trygg og god oppvekst.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #8 Skrevet 29. desember 2007 Heisann! [email protected] Har etablert e-posten i dag - håper den funker........ Snakkes - spennende!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #9 Skrevet 29. desember 2007 Hei igjen!! Jeg er nok ingen datanerd... e-posten funket ikke! Tror du må sende den første gangen til en e-post jeg benytter ifm. studier: [email protected]
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #10 Skrevet 29. desember 2007 he he.... huff - den rette adressa er: [email protected] Da skulle alt være klart!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #11 Skrevet 30. desember 2007 Hei, Etter nærmere ettertanke så tenker jeg 2 timer fra Oslo er for langt - tenker at det ikke er praktisk gjennomførbart - og hvertfall ikke til et barns beste - å skulle reise frem og tilbake annenhver helg. Håper du finner noen nærmere deg selv - lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #12 Skrevet 30. desember 2007 Jeg kommer fra Bærum og kan donere til deg. Jeg er etablert med en skjønn kone og ønsker ikke å ta ansvar for det barn som måtte bli født men stiller meg heller ikke avvisende fra å være en onkel/venn. Jeg donerer helst til heterofile kvinner/single kvinner da jeg er redd barnet kan bli utsatt for mobbing dersom det vokser opp hos lesbiske kvinner. Send meg en mail om du er interessert. [email protected]
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #13 Skrevet 30. desember 2007 Hei, Og hva tenker din skjønne kone om et slikt opplegg? Tenker at det er bedre med en anonym donor enn en som jeg vet hvem er men som ikke ønsker å være pappa. Tenker også at du kan få et juridisk problem ved å gå inn på en slik avtale, så lenge jeg vet hvem du er - så kan jeg jo sette deg opp som far, og du vil stå ansvarlig for barnebidrag og barne ville bli arving på linje med dine egne barn. Det med å være en onkel/venn tenker jeg er helt uinteressant og feil for meg som mor og for et eventuelt barn. ....så jeg syns det høres ut som en dårlig ide!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #14 Skrevet 31. desember 2007 Hei min kone har ikke noe imot at jeg donerer sæd sålenge jeg ikke påføres økonomiske utgifter/barnebidrag. Så lenge jeg er anonym i forhold til deg så vil du ikke ha noen mulighet til å sette meg opp som far og jeg trenger heller ikke være bekymret for å få barnebidragsutgifter.Jeg ville aldri gitt deg min identitet uansett. Jeg vet godt at barnelovens regler om barnebidrag ikke kan avtales bort. Full anonymitet er viktig. Donor kan komme i problemer dersom mor ikke er til å stole på og påfører donor farskapsbidrag. Mor kan også få problemer(ved manglende anonymitet) med en donor som ikke er til å stole på og som krever farskap og samværsrett .Ved det å være onkel/venn mente jeg det å møtes på cafe en gang i året(eller sjeldnere) slik at barnet har mulighet til å se sin biologiske far. Dersom du skulle ønske å bare benytte meg som sæddonor og ikke ha kontakt så er det greit. [email protected]
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #16 Skrevet 10. januar 2008 må si jeg er imponert over hvor stor tillit folk har til noen som de har en hotmail-adresse til og treffer anonymt på kafè.... hvordan skal de lage barnet? "unnskyld, har du en 5'er til toalettet?" takke meg til donorer som er lege- og psykologsjekket og har donasjoner som har vært i karantene!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #17 Skrevet 6. februar 2008 Hei ! Jeg er en barnløs mann på 41 som er i et forhold med ei jente som ikke kan få flere barn. På oppfordring fra henne forsøker jeg dette. (Tar gjerne ansvar for barnet med barnebidrag etc) Er frisk, sporty (trener og går på ski), har en krevende jobb m,m. Bor 15 min fra Oslo Snakkes ? :-) Mvh Barnløs
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #18 Skrevet 7. februar 2008 Jeg synes det er fint å se at flere menn ønsker å bli far. Hva skal en mann gjøre da, som har lyst på barn? Det er ikke så enkelt som for oss jenter. Det er heller ikke så lett å organisere et barn sammen med en "ukjent", men disse utfordringene regner jeg med er gjennomtenkt. Jeg skulle ønske jeg hadde truffet en mann som virkelig hadde lyst på barn før jeg bestemte meg for å reise til Danmark. Nå er alt greit så lenge jeg har fått mitt drømmebarn, men tenker hver dag på at barnet ikke har noen pappa.
muligd. Skrevet 7. februar 2008 #19 Skrevet 7. februar 2008 Er villig til å stille opp som anonym donor på samme vilkår som på sykehus.Er både fysisk og psykisk innenfor de krav som stilles til en donor. Hvorvidt du er lesbisk eller hetero, er ikke avgjørende for meg. Det viktigste for meg er at du er en god mor og at du kan tilby eventuelle barn gode oppvekstvilkår. Er selv hetero med egne barn fra et tidligere forhold. Ser helst at en eventuell mor er ikke-røyker og har et lavt alkohol forbruk. [email protected]
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #20 Skrevet 8. februar 2008 Svensk, men bott i Oslo i 10 år og har efter många turer men menn och nu insett att den rätta nog får komma senare... Jag har tänkt att inseminera men dock önskar jag en far till barnet, vem det är vet jag inte ännu? Vad är det du önskar? Vad för kontakt vill du ha med barnet?
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #21 Skrevet 9. februar 2008 Hej! första gången jag är inne här, vet inte om det är mig du frågar då alla pratar med alla här:-)...jag är 38 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå