Trulto*Prins&Spire* Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Jeg tenkte jeg skulle lage en kurv med ting og tang oppi til mamma og de, og til typen sine foreldre.. Alt jeg har nå er kurven og en konfekt.. hehe hva mer kan jeg ta oppi??
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Jeg har også laget kurv. Har tatt i rødvin, hvitvin, kaffe, te, sjokolade og en liten konfekteske.
Sentralstøvsugeren Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Enten kan du fylle den med bare mat......julesild, julepostei,kaffe,juleoster m.m.....ellers kan du jo ha litt kremer, kubbelys, flaske vin ol.....
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2007 Det var litt lurt.. den hørtes koselig ut.. hmm, men polet er vel ikke åpent idag, og smirnofen i skapet tror eg ikke besteforeldrene har så godt av haha.. hmmm, men kaffi er jo alltid greit, hmmm.. lurte på om jeg kunne finne på noe lurt til #familielivet# der.. spill eller noe, men barnebarna er mest rundt 3. Og mindre, en eldre.. er ikke så mye som kan funke da..?! Kanskje en barnejulecd?? hmm
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2007 Noen siste lure tips før jeg stikker avgårde å handler?? =)
cheni Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 Frukt, det fyller opp kurven, ser pent ut og er billigt. Te, fin kaffe, julemarsipan, dadler, fiken, kjeks, servietter...
RachaelRay Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 For sent nå sikkert.. men jeg har akkurat laget en slik julekurv - som en ekstrajulegave til ei venninne som sliter litt om dagen. I den la jeg - en boks krumkaker, en med risboller, en med colapinner - alt hjemmebakt =) 1/2 liter med multer, og samme med jordbær. En boks fløte, 2 pakker spekemat, en pose Nidars Favoritter, After Eight, et par pakker kjeks, kaffe, en pose boller og jule potpourri =) Hun har akkurat hentet den, med beskjed om å åpne den i dag =)
Libido- Skrevet 23. desember 2007 #8 Skrevet 23. desember 2007 Alkohol Badeskum Røykalaks Blader / Bøker Frukt Sjokolade Smågodt Julekort / tegninger fra barna Fine oljeflaske til matlaging
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå