Zyan Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 Gubben pisser med rompa..hehe..har holdt på i snart 2 døgn... Og imorgen er det julaften, vil jo ikke at han skal sitte der inne hele den dagen også. Han går inn på do ca hvert 5-10 minutt...kommer kun vann.. (sorry) Hva kan han gjøre? Jeg vil han skal ringe legevakten etterpå, men enn så lenge, noen tips???
Gjest irismor Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 Kom deg på et åpent apotek og kjøp imodium. Og dytt i ham blåbærsaft.
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Kok ris, drikk risvannet. Høres ut som en liten mageinfeksjon. Spise lite om gangen og drikke lite om gangen Lykke til
Gjest Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Loff, masse loff, uten pålegg. Blåbærsaft eller cola uten for mye kullsyre. Eller kanskje tampong?! Hihihi...
Den drygaste Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 jeg foreslår en kork som du stapper oppi ihvertfall under julemiddagen neida ... jeg syns jeg hørte noe om en medisin som heter Imodium?? er ikke sikker på om det var det den het da, men tror det, den fåes reseptfritt på apoteket god bedring til mannen din! og ha en fin fin jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå