Gå til innhold

innvendig Ul, hva skjer egentlig?


Gjest

Anbefalte innlegg

skal til innvendig UL idag grunnet sterke smerter regelmessig og brun utflod den siste tiden. de vil bare event. avkrefte svangerskap utenfor livmoren. Jeg er jo litt engstelig da, antakelig fordi jeg aldri har vært på GU i det hele tatt, så hva gjør de egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du aldri vært på GU??? Da er det jaggu på tide;-)

Ikke noe farlig. Litt ubehagelig å kle av seg å sitte å skræve, hehe...men disse legene gjør dette daglig, så ikke noe å grue seg til.

Du sitter i den berømte stolen. De tar en liten ledning/rørliknende greie å putter inn. Merker nesten ingen ingen ting. Pust godt å slapp av så går det så bra så.

Får håpe du kommer ut med gode nyheter da. Lykke til.

Og god jul:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

nei, det var første gangen, burde ganske tatt en tur etter jeg startet med pillen, men sånn ble det ikke! alt var iallfall veldig bra, fikk se hjertet slå, livmoren var fin, og størrelsen på livmoren og fosteret stemte med terminen jeg hadde regnet ut, så langt iallfall.. smertene skyltes antakelig en muskelknute jeg hadde i livmoren, som kunne vokse pga ekstra østrogen som man får masse av i graviditeten..

 

veldig lettet, og det var ikke ekkelt i det hele tatt.. eneste som føltes ubehagelig var når han kjente på eggstokkene med et aparat, men er kjempefornøyd, gode nyheter, og veldig flink lege, kan slappe godt av i julen nå.

 

ang. spm ditt på PM, jeg får ikke svar, full inboks? iallfall, tror jeg fant oversikten på terminkalkulatoren på babyverden.

 

God Jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...