Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #1 Skrevet 23. desember 2007 ??? Min Mann synst det er det perfekte navne til lille frøkena i magen, men er selv litt usikker..
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #2 Skrevet 23. desember 2007 Litt uvant..ikke så fan av det selv, så jeg skjønner at du er skeptisk.Og det er jo ikke så veldig norsk, men det er kanskje meninga? Blir sikkert ikke så mange i venneflokken som heter det, ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #3 Skrevet 23. desember 2007 NJa,er igrunn ganske så skeptisk,men blir litt finere for hver dag.. er ikkje sikker på om det er norsk eller ikke,men han fann det når han satt og kjikket i en gammel slekstbok,der var det visst en tippoldemor eller noe som hadde Kendra navne,selv tror jeg kansje Kenda er mer norsk en Kendra.... nei,uff vanskelig,men han har såååå lyst og kalle henne det....
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #4 Skrevet 23. desember 2007 Hvis det er oppkalling er det noe helt annet syns jeg..Da blir det plutselig mer "greit". Men kanskje det kan settes sammen med noe annet? Kan jo ha dobbeltnavn?
anaina Skrevet 23. desember 2007 #5 Skrevet 23. desember 2007 Kendra er endel brukt i USA, men uttales rett fram og kan godt brukes på norsk, særlig hvis man har en familielink, syns jeg
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #6 Skrevet 23. desember 2007 eneste personen jeg har hørt med det navnet før, er hun i playboy-jentene, så for min del går det nok ikke... men det er jo helt greit navn, så opp til dere!
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2007 #7 Skrevet 23. desember 2007 hum,ja,er som sagt usikker.... ja,ups,hun i playboy jentene heter kendra ja,viste jeg hadde hørt det en eller annen plass...neeei da blei jeg enda meir isikker....hehe...
iglookidz Skrevet 23. desember 2007 #9 Skrevet 23. desember 2007 syntes ikke det er særlig pent til en jente.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2007 #11 Skrevet 27. desember 2007 Fælt! Hvorfor vil menn gi døtrene sine hore-navn?
Gjest -<<- Skrevet 27. desember 2007 #12 Skrevet 27. desember 2007 Harry. Men bare dere sørger for å kalle søsknene Michelle, Ronny og Lajla blir'e nok bra, serru.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2007 #13 Skrevet 28. desember 2007 Ganske fint, men ville nok ikke brukt det alene. Hva med f.eks. Kendra Marie? Synes det klang fint:-)
Vannmann35 Skrevet 29. desember 2007 #14 Skrevet 29. desember 2007 Når jeg hører navnet ser jeg straks for meg et mørkhudet barn - navnet virker veldig fremmedartet i Norge synes jeg. Ser av navneguiden her at Kendra også kan bety "barn som er kommet fra vannet" på afrikansk. Skal dere ta navnet så ville jeg nok absolutt satt det sammen med et annet mer "norsk" navn som Kendra Marie, Kendra Elise eller Kendra Helene.
milde.m72 Skrevet 29. desember 2007 #15 Skrevet 29. desember 2007 Høres ut som ei av venninne til Barbie...Ikke fint navn i mine ører...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå