linn 80 Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Hvordan har det gått med alle som tok ut og satte inn egg i uke 49? nå burde vel alle være ferdig testa? og hvilket sykehus hører dere til? er så nysgjerrig på alle her inne som er like langt som meg.. Jeg testa selv positivt og skal til ul 14jan.holder til i porsgrunn. .ellers får dere alle ha en riktig god jul!! )
74skytte Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 GRATULERER linn 80! Det var vel en kjempe fin julegave. ;-) Det gikk desverre ikke bra med meg. Negativ test, og mensen i dag. Har to egg på frys, så jeg håper vi får sette igang om ikke så lenge. Holder til på Riksen. Det gir oss et håp og høre at det klaffer for noen. Da vet vi at det ikke er helt nytteløst. Kos deg masse med spiren, og god jul!
linn 80 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2007 Tusen takk! ja det var jo den beste gave en kan få..og hadde aldri i min villeste fantasi trodd dette her..det var også mitt første forsøk,så alt har bare gått prikkfritt for oss.... det var trist det ikke gikk som håpet med deg..:-( men med to på frys er det jo virkelig håp..skal krysse fingre for deg og håpe på gullegget...lykke,lykke til videre..og håper dere kan klare å kose dere i jula selv om det ikke gikk som man håpet..(man må jo prøve å gjøre det beste ut av det) , men nestegang går det bra skal du se ) GOD JUL til deg og dine.. juleklem fra meg :-)
piafranord Skrevet 25. desember 2007 #4 Skrevet 25. desember 2007 Gratulere så masse Linn 80 Jeg er også med i uke 49 gjengen. Jeg testet også positivt den 16 og 18 des. Men begynte å blø litt den 16 og har blødd frem til i går den 24, ikke vanlig mens men en liten etterligning, ser ut som utvannet mens. Har tatt blodprøve den 18 og 20 og den viser stigning på HCG så legen sa at jeg er gravid. Skal inn og ta ny blodprøve 27. Så det blir spennende og jeg enda er gravid eller om jeg har abortert.
74skytte Skrevet 25. desember 2007 #5 Skrevet 25. desember 2007 Gratulerer piafranord! Det går nok bra. Det er bare viktig å ta det med ro fremover. Lykke til videre, og kos deg masse i jula!
linn 80 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. desember 2007 piafranord: GRATULERER så mye..det er så moro att det kan klaffe for noen..håper det går bra med deg,og får tru på legen :-) det går nok bra...for 2008 er ett skikkelig lykkeår :-) lykke,lykke til videre..og fortsatt ha en fin jul )
piafranord Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 Takker for det Jeg har akkurat vært å tatt blodprøve nå, får ikke svar for i morgen en gang pga julen. Så får bare vente... men å vente er jo noe man er flinke til når man har gjennomgått Prøverør.
linn 80 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. desember 2007 ja det er nok ikke så lett å vente på svar..ikke når det gjelder å vite om man er gravid eller ei...krysser fingre på positiv svar..du får gi oss tilbakemelding om svaret..lykke til )
Abelone76 Skrevet 28. desember 2007 #9 Skrevet 28. desember 2007 Med meg gikk det til helvete..Fikk mensen på rd 13.. DRITTJUL!!!!!!!!!! Men gratulerer så mye til dere som har klart det!! Og vi som ikka har klart det, vi skal komme etter:-)
linn 80 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. desember 2007 abelone:det var trist å høre :-( skjønner att du har hatt en DRITT JUL..det hadde jeg syntes også..får håpe neste jul blir bra,kanskje du da har en liten en i armene dine?hvem vet?) lykke til,hvertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå