Mamacita og Sebastian:) Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Hadde ingen misstanke om at jeg var gravid egentlig. Så gikk mangen uker og var dårlig i magen og trodde at jeg hadde omgangsyken som mange andre på jobben min. Brakk meg litt og hadde rett og slett vondt i magen. Så kom jeg til å tenke på at jeg var en uke forsinket. Samboeren min klagde også litt av humøret mitt og sa at jeg måtte være gravid siden jeg var så overfølsom. Tok graviditetstesten og der stod det med store bokstaver: GRAVID. Får ikke time til legen før over nyttår:( Og gjett om jeg er spent på hvor mangen uker jeg er på vei:) Får mye utflod og det føles nesten som om jeg venter på mesnstruasjonen når det gjelder smerter...ellers så føles det som om det er litt varmt inni magen...
Figa *Fødeklar* Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer!! Da må du jo glede deg til det nye året!
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2007 Gjør det:) Men tror jeg kommer til å slappe litt mer av etter at jeg har vært hos legen:) Det er så masse nytt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå