mamma til to små gull Skrevet 22. desember 2007 #1 Skrevet 22. desember 2007 Noen som vet hvor jeg kan laste ned den?? Har funnet teksten, men husker ikke melodien så skulle ha funnet den... Har prøvd limewire uten hell. Noen som eventuelt har en link eller noe??
Inga Bling Skrevet 22. desember 2007 #2 Skrevet 22. desember 2007 søk på youtube. Da kan du ikke laste ned, men spille i alle fall.
mamma til to små gull Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2007 prøvde det, men skjønte det ikke helt, he he... Kan man høre sanger der også?? Trodde det bare var filmer der jeg...
Inga Bling Skrevet 22. desember 2007 #4 Skrevet 22. desember 2007 http://www.youtube.com/results?search_query=tenn+lys&search=Search
lykken på jord Skrevet 22. desember 2007 #5 Skrevet 22. desember 2007 åå den er nyydelig!!! Jeg kan melodien så godt! men ikke teksten! vil også ha den på nett om noen har
Gjest Skrevet 22. desember 2007 #6 Skrevet 22. desember 2007 Den er så nyyydelig..Sønnen min på 5 bruker å synge den når vi tenner lys på søndagene i advent
mamma til to små gull Skrevet 22. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2007 JAAAAA Akkurat den var det!!! Tusen takk!! Da blir det den sangen istedet for lesing av vers når alle lysene tennes i morra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå